About: Increase of Company Performance Efficiency Through Differentiated CRM on a Basis of Customer Actual and Potential Value to a Company     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Projekt, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
rdfs:seeAlso
Description
  • The aim of the project is to develop a methodological approach to increase the company performance efficiency through the differentiated customer relationships management (CRM) based on actual and potential customer value to the company. First, the present approaches to the differentiated CRM, the criteria used in decisions about market care and offer differentiation, and the ways of differentiation will be explored in the selected companies in the Czech Republic operating both on B2B markets and on consumer markets. Second, the conditions of determination of the actual and potential customer value to the company will be examined in selected companies and a methodology for determination of the actual and potential customer value using principles of Activity Based Costing method (ABC) will be developed. Third, the project will also develop methods for market segmentation according to the customer value to a company and possible strategies for a development of unique customer value for various (en)
  • Cílem projektu je rozpracovat metodické přístupy ke zvyšování výkonnosti podniků prostřednictvím diferencovaného řízení vztahů se zákazníky na bázi jejich aktuální a potenciální hodnoty pro podnik. Ve vybraných podnicích v České republice, působících jakna B2B trzích, tak na spotřebních trzích, budou nejprve zkoumány současné přístupy k diferencovanému řízení vztahů se zákazníky (segmenty trhu), kritéria rozhodování o diferenciaci nabídky a způsoby jejich diferenciace. Budou v nich zkoumány podmínky prourčení aktuální a potenciální hodnoty jednotlivých zákazníků (trhů) pro podnik a rozpracovány metodické postupy jejich stanovení s využitím zejména metody ABC (Activity Based Costing). Na základě toho bude rozpracována segmentace trhu podle hodnoty zákazníků pro podnik a diskutovány možné strategie vytváření zvláštní hodnoty pro různé hodnotové segmenty trhu, zejména pro klíčové zákazníky s využitím moderních manažerských systémů CRM (Customer Realationship Management), QMS (Quality Management
Title
  • Increase of Company Performance Efficiency Through Differentiated CRM on a Basis of Customer Actual and Potential Value to a Company (en)
  • Zvyšování výkonnosti podniků prostřednictvím diferencovaného řízení vztahů se zákazníky na bázi jejich aktuální a potenciální hodnoty pro podnik
skos:notation
  • GA402/06/0577
http://linked.open...avai/cep/aktivita
http://linked.open...kovaStatniPodpora
http://linked.open...ep/celkoveNaklady
http://linked.open...datumDodatniDoRIV
http://linked.open...i/cep/druhSouteze
http://linked.open...ep/duvernostUdaju
http://linked.open.../cep/fazeProjektu
http://linked.open...ai/cep/hlavniObor
http://linked.open...hodnoceniProjektu
http://linked.open...vai/cep/kategorie
http://linked.open.../cep/klicovaSlova
  • Company Performance Efficiency; Differentatiated CRM; Customer Actual Value to a Company; Customer (en)
http://linked.open...ep/partnetrHlavni
http://linked.open...inujicichPrijemcu
http://linked.open...cep/pocetPrijemcu
http://linked.open...ocetSpoluPrijemcu
http://linked.open.../pocetVysledkuRIV
http://linked.open...enychVysledkuVRIV
http://linked.open...lneniVMinulemRoce
http://linked.open.../prideleniPodpory
http://linked.open...iciPoslednihoRoku
http://linked.open...atUdajeProjZameru
http://linked.open.../vavai/cep/soutez
http://linked.open...usZobrazovaneFaze
http://linked.open...ai/cep/typPojektu
http://linked.open...ep/ukonceniReseni
http://linked.open.../cep/vedlejsiObor
http://linked.open...ep/zahajeniReseni
http://linked.open...jektu+dodavatelem
  • Vytyčené cíle výzkumu byly splněny a rozvinuly dosavadní poznatky v studované oblasti. Primární výzkumy v podnicích, působících na B2C a B2B trzích, potvrdily, že se stále více pro zvýšení výkonnosti podniků uplatňuje strategie CRM, a to na B2B trzích vž (cs)
  • The objectives of the research have been completed. Primary research in B2C and B2B operating enterprise markets have demonstrated that the CRM strategy has been increasingly pursued for increasing of companies´prerformance, that is always on B2C markets (en)
http://linked.open...tniCyklusProjektu
http://linked.open.../cep/klicoveSlovo
  • Customer Actual Value to a Company
  • Differentatiated CRM
  • Company Performance Efficiency
is http://linked.open...vavai/riv/projekt of
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 48 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software