About: Development of Human Resources as One of Basic Pillar of CRM     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • Success of CRM innovation depends in crucial way on professional approach to the work of appropriate employees, on their motivation but also on their systematic and consistent measurement of their performance. Active participation of all employees in this transformation is fundamental condition for success. Customer Insight, Drive to Achieve, Decisiveness, Breakthrough Thinking, Teamwork, Leadership and Coaching belongs to the most desirable attributes of workforce from the CRM point of view. These attributes can than help in selection of candidates and in formation of team, which will be focused on customers´ needs, which will be able to realize CRM processes and to utilize CRM technologies. If executive wants to manage successfully changes which CRM innovation breeds it should: to create vision of change and explain it to employees, to ensure needed knowledge for change, to actualize stimulation system, to collect personal and financial resources, to create corresponding action plan.
  • Success of CRM innovation depends in crucial way on professional approach to the work of appropriate employees, on their motivation but also on their systematic and consistent measurement of their performance. Active participation of all employees in this transformation is fundamental condition for success. Customer Insight, Drive to Achieve, Decisiveness, Breakthrough Thinking, Teamwork, Leadership and Coaching belongs to the most desirable attributes of workforce from the CRM point of view. These attributes can than help in selection of candidates and in formation of team, which will be focused on customers´ needs, which will be able to realize CRM processes and to utilize CRM technologies. If executive wants to manage successfully changes which CRM innovation breeds it should: to create vision of change and explain it to employees, to ensure needed knowledge for change, to actualize stimulation system, to collect personal and financial resources, to create corresponding action plan. (en)
  • Úspěch inovace CRM bude rozhodujícím způsobem záviset na profesionálním přístupu k práci příslušných pracovníků podniku, na jejich motivaci ale také na jejich systematickém a konzistentním měření jejich výkonu. Zásadní podmínkou pro úspěch je aktivní účast všech zaměstnanců na této přeměně. Mezi nejžádanější charakteristiky pracovní síly z pohledu CRM patří: Customer Insight, Drive to Achieve, Decisiveness, Breakthrough Thinking, Teamwork, Leadership and Coaching. Tyto charakteristiky pak mohou pomoci při výběru kandidátů a formování týmu, který bude koncentrován na potřeby zákazníka, bude schopen realizovat procesy CRM a využít potenciál technologie CRM. Pokud chce vedení změny, které sebou přináší inovace CRM úspěšně řídit a maximálně snížit odpor pracovníků k těmto změnám, mělo by: vytvořit a pracovníkům podniku vysvětlit vizi změny, zabezpečit znalosti potřebné ke změně, aktualizovat motivační systém, shromáždit personální a finanční zdroje, vytvořit příslušný akční plán. (cs)
Title
  • Development of Human Resources as One of Basic Pillar of CRM
  • Rozvoj lidských zdrojů jako jeden ze základních pilířů CRM (cs)
  • Development of Human Resources as One of Basic Pillar of CRM (en)
skos:prefLabel
  • Development of Human Resources as One of Basic Pillar of CRM
  • Rozvoj lidských zdrojů jako jeden ze základních pilířů CRM (cs)
  • Development of Human Resources as One of Basic Pillar of CRM (en)
skos:notation
  • RIV/00216275:25310/06:00004326!RIV08-GA0-25310___
http://linked.open.../vavai/riv/strany
  • 260-265
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • P(GA402/06/0577)
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 471305
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/00216275:25310/06:00004326
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • CRM; employees; attributes of workforce from the CRM point of view (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [DDE53C9B21B1]
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
  • Pardubice
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • Customer Relationship Management ´06
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...vavai/riv/projekt
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Vlčková, Vladimíra
number of pages
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
  • Univerzita Pardubice
https://schema.org/isbn
  • 80-7194-909-4
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 25310
is http://linked.open...avai/riv/vysledek of
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 58 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software