Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Článek se zabývá problematikou diferencovaného řízení vztahů se zákazníky v podmínkách českého spotřebitelského trhu. Prezentuje dílčí výsledky výzkumu, který byl proveden v rámci řešení projektu Grantové agentury České republiky. Předmětem výzkumu byly firmy působící v oblasti služeb, prodeje (maloobchodu a velkoobchodu) a výroby produktů určených pro spotřebitelský trh. Cílem výzkumu bylo zjistit, zda podniky v České republice vůbec uplatňují diferencovaný způsob řízení vztahů se zákazníky, pokud ano, jakým způsobem a podle jakých kritérií, případně zda analyzují své zákazníky podle jejich hodnoty, tj. sledují ziskovost jednotlivých zákazníků a pokud ano, podle jakých kritérií a jakým způsobem.
- Článek se zabývá problematikou diferencovaného řízení vztahů se zákazníky v podmínkách českého spotřebitelského trhu. Prezentuje dílčí výsledky výzkumu, který byl proveden v rámci řešení projektu Grantové agentury České republiky. Předmětem výzkumu byly firmy působící v oblasti služeb, prodeje (maloobchodu a velkoobchodu) a výroby produktů určených pro spotřebitelský trh. Cílem výzkumu bylo zjistit, zda podniky v České republice vůbec uplatňují diferencovaný způsob řízení vztahů se zákazníky, pokud ano, jakým způsobem a podle jakých kritérií, případně zda analyzují své zákazníky podle jejich hodnoty, tj. sledují ziskovost jednotlivých zákazníků a pokud ano, podle jakých kritérií a jakým způsobem. (cs)
- %22The paper discusses the issue of diferentiated customer relationship management in the condition of the Czech consumer market. It presents the findings of the research that has been conducted as a part of the project supported by the Grant Agency of the Czech Republic. The research has focused on the companies operating in the area of services, sales and distribution (retailers and wholesalers) and production (manufacturers producing products for consumer market). The objective of the research was to find out whether the companies in the Czech Republic apply differentiated approach in customer relationship management at all; if so, how and according to what criteria, whether companies analyze their customers according to their value, ie. the value that they bring to the company and their contribution to the profit of the company, and what criteria they use for it. %22 (en)
|
Title
| - Diferencované řízení vztahů se zákazníky v českých podnicích
- Diferencované řízení vztahů se zákazníky v českých podnicích (cs)
- Differentiated customer relationship management in the conditions of the Czech enterprises (en)
|
skos:prefLabel
| - Diferencované řízení vztahů se zákazníky v českých podnicích
- Diferencované řízení vztahů se zákazníky v českých podnicích (cs)
- Differentiated customer relationship management in the conditions of the Czech enterprises (en)
|
skos:notation
| - RIV/46747885:24310/07:@0190675!RIV08-GA0-24310___
|
http://linked.open.../vavai/riv/strany
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/46747885:24310/07:@0190675
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - %22Customer relationship management (CRM); differentiated management; relationship with customers; customer value; Czech Republic%22 (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Economic Theory and Practice II : Conference proceedings Acta Oeconomica No. 21
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/projekt
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |
is http://linked.open...avai/riv/vysledek
of | |