Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Kniha představuje na našem trhu první ucelený výklad procesního přístupu k řízení vztahů se zákazníky diferencovaně podle hodnoty zákazníků pro podnik rozvinutím integrovaného a diferencovaného hodnotového managementu (strategie diferencovaného CRM). Přináší odborně erudovaný, aktuální a čtivý výklad podstaty strategie diferencované řízení vztahů se zákazníky a jejích základních pilířů hodnoty pro zákazníka, hodnoty zákazníka pro podnik, hodnotového managementu a výkonnosti podniku při uplatznmění diferencovaného CRM.
- Kniha představuje na našem trhu první ucelený výklad procesního přístupu k řízení vztahů se zákazníky diferencovaně podle hodnoty zákazníků pro podnik rozvinutím integrovaného a diferencovaného hodnotového managementu (strategie diferencovaného CRM). Přináší odborně erudovaný, aktuální a čtivý výklad podstaty strategie diferencované řízení vztahů se zákazníky a jejích základních pilířů hodnoty pro zákazníka, hodnoty zákazníka pro podnik, hodnotového managementu a výkonnosti podniku při uplatznmění diferencovaného CRM. (cs)
- The book launches the first complex interpretation of the process approach to customer relationship management distinguished according to the customer value for a company by developing integrated and differentiated value-based management (differentiated CRM strategy) into market. (en)
|
Title
| - Diferencované řízení vztahů se zákazníky: Moderní strategie růstu výkonnosti podniku
- Differentiated Customer Relationship Management: Modern Strategy of Company Growth (en)
- Diferencované řízení vztahů se zákazníky: Moderní strategie růstu výkonnosti podniku (cs)
|
skos:prefLabel
| - Diferencované řízení vztahů se zákazníky: Moderní strategie růstu výkonnosti podniku
- Differentiated Customer Relationship Management: Modern Strategy of Company Growth (en)
- Diferencované řízení vztahů se zákazníky: Moderní strategie růstu výkonnosti podniku (cs)
|
skos:notation
| - RIV/00216275:25310/09:00008525!RIV10-MSM-25310___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/00216275:25310/09:00008525
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - CRM; customer value; customer life-time value; value-based management; company performance and CRM (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...vEdiceCisloSvazku
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Diferencované řízení vztahů se zákazníky: Moderní strategie růstu výkonnosti podniku
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...v/pocetStranKnihy
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/projekt
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Bednaříková, Marie
- Branská, Lenka
- Dědková, Jaroslava
- Lošťáková, Hana
- Nožička, Jiří
- Pecinová, Zuzana
- Vlčková, Vladimíra
- Vávra, Jan
- Janouch, Viktor
- Jelínková, Martina
- Simová, Josefína
|
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| |
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |
is http://linked.open...avai/riv/vysledek
of | |