About: Hodnota zákazníka v podnicích vyrábějících spotřební zboží     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • Současné změny na trhu přinášejí nejenom více saturovanou a fragmentovanou strukturu trhu, zvyšují intenzitu a růst konkurence, ovlivňují chování zákazníků, ale zároveň zvyšují i nároky na podnikání a především na marketingové aktivity podniků i jejich strategie. Tato situace nutí firmy vypracovávat strategie založené na diferencovaném přístupu v řízení vztahů se zákazníky (CRM) v závislosti na hodnotě zákazníka, jenž povedou k úspěchu a ziskovosti firmy. Tento článek se zabývá problematikou diferencovaného řízení vztahů se zákazníky v podmínkách podniků vyrábějících spotřební zboží. Prezentuje dílčí výsledky výzkumu, který byl proveden v rámci řešení projektu Grantové agentury České republiky. Cílem výzkumu bylo zjistit, zda podniky v České republice vůbec uplatňují diferencovaný způsob řízení vztahů se zákazníky, pokud ano, jakým způsobem a podle jakých kritérií, případné zda analyzují své zákazníky podle jejich hodnoty.
  • Současné změny na trhu přinášejí nejenom více saturovanou a fragmentovanou strukturu trhu, zvyšují intenzitu a růst konkurence, ovlivňují chování zákazníků, ale zároveň zvyšují i nároky na podnikání a především na marketingové aktivity podniků i jejich strategie. Tato situace nutí firmy vypracovávat strategie založené na diferencovaném přístupu v řízení vztahů se zákazníky (CRM) v závislosti na hodnotě zákazníka, jenž povedou k úspěchu a ziskovosti firmy. Tento článek se zabývá problematikou diferencovaného řízení vztahů se zákazníky v podmínkách podniků vyrábějících spotřební zboží. Prezentuje dílčí výsledky výzkumu, který byl proveden v rámci řešení projektu Grantové agentury České republiky. Cílem výzkumu bylo zjistit, zda podniky v České republice vůbec uplatňují diferencovaný způsob řízení vztahů se zákazníky, pokud ano, jakým způsobem a podle jakých kritérií, případné zda analyzují své zákazníky podle jejich hodnoty. (cs)
  • Present changes in the market bring not only more saturated and fragmented market structure, increase intensity and growth of copetition, influence consumer bahviour, but also increase demand on business operations and first of all on marketing activities and strategy devleopment. This situation forces companies to develop strategies based on differentiated customer relationship management (CRM) in relation to customer value that would lead to success and profit of the company. The paper discusses differentiated customer relationship management in the condition of companies producing products for consumer market. It presents the findings of the research that has been conducted as a part of the project supported by the Grant Agency of the Czech Republic. The objective of the research was to find out whether the companies in the Czech Republic apply differentiated approach in customer relationship management at all. (en)
Title
  • Hodnota zákazníka v podnicích vyrábějících spotřební zboží
  • Hodnota zákazníka v podnicích vyrábějících spotřební zboží (cs)
  • Customer value in companies producing products for consumer market (en)
skos:prefLabel
  • Hodnota zákazníka v podnicích vyrábějících spotřební zboží
  • Hodnota zákazníka v podnicích vyrábějících spotřební zboží (cs)
  • Customer value in companies producing products for consumer market (en)
skos:notation
  • RIV/46747885:24310/07:@0190679!RIV08-GA0-24310___
http://linked.open.../vavai/riv/strany
  • %22429;434%22
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • P(GA402/06/0577)
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 424637
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/46747885:24310/07:@0190679
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • %22Customer value; manufacturing companies; customer relationship management; consumer market%22 (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [31869915BEE8]
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
  • Liberec
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
  • Liberec
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • Liberecké ekonomické fórum
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...vavai/riv/projekt
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Simová, Jozefína
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
number of pages
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
  • Technická univerzita v Liberci
https://schema.org/isbn
  • 978-80-7372-243-2
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 24310
is http://linked.open...avai/riv/vysledek of
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 58 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software