Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - The article deals with ways of customer identification in selected companies working at selling products. The first part describes identification of customers as a necessary part of CRM. CRM is a way that serves for identification, qualification, acquisition, development and keeping still more stable and for both sides profitable relationship with customers. The aim of the primary research was to explore the actual stage of differentiated operating of relationships between the company and customers in those companies that operate in the customer market. About 30 companies were included in the research, from which one third of companies was working at selling products. From the result of the research it is obvious that companies do an identification of their present and in part also potential customers and they are conducting accounting about their customers. (en)
- Článek se věnuje způsobu identifikace zákazníků ve vybraných podnicích, zabývajících se prodejem výrobků pro konečné spotřebitele. První část příspěvku popisuje identifikaci zákazníků jako nezbytnou součást procesu implementace strategie diferencovaného CRM – koncepce práce s trhy, spočívající v identifikování, kvalifikování, získávání, rozvinutí a udržování stále stabilnějších a vzájemně výhodnějších vztahů s jednotlivými zákazníky diferencovaně na základe jejich hodnoty pro podnik. Článek shrnuje výsledky primárního výzkumu, jehož cílem bylo zjistit současný stav diferencovaného řízení vztahů mezi firmou a zákazníky ve firmách, působících na spotřebním trhu.
- Článek se věnuje způsobu identifikace zákazníků ve vybraných podnicích, zabývajících se prodejem výrobků pro konečné spotřebitele. První část příspěvku popisuje identifikaci zákazníků jako nezbytnou součást procesu implementace strategie diferencovaného CRM – koncepce práce s trhy, spočívající v identifikování, kvalifikování, získávání, rozvinutí a udržování stále stabilnějších a vzájemně výhodnějších vztahů s jednotlivými zákazníky diferencovaně na základe jejich hodnoty pro podnik. Článek shrnuje výsledky primárního výzkumu, jehož cílem bylo zjistit současný stav diferencovaného řízení vztahů mezi firmou a zákazníky ve firmách, působících na spotřebním trhu. (cs)
|
Title
| - Současný způsob identifikace zákazníků u firem, zabývajících se prodejem výrobků na spotřebním trhu
- THE PRESENT WAY OF CUSTOMER IDENTIFICATION IN THE FIRMS WORKING AT SELLING PRODUCTS IN CONSUMER MARKET (en)
- Současný způsob identifikace zákazníků u firem, zabývajících se prodejem výrobků na spotřebním trhu (cs)
|
skos:prefLabel
| - Současný způsob identifikace zákazníků u firem, zabývajících se prodejem výrobků na spotřebním trhu
- THE PRESENT WAY OF CUSTOMER IDENTIFICATION IN THE FIRMS WORKING AT SELLING PRODUCTS IN CONSUMER MARKET (en)
- Současný způsob identifikace zákazníků u firem, zabývajících se prodejem výrobků na spotřebním trhu (cs)
|
skos:notation
| - RIV/46747885:24310/07:@0190417!RIV08-GA0-24310___
|
http://linked.open.../vavai/riv/strany
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...iv/cisloPeriodika
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/46747885:24310/07:@0190417
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - %22research; value; market; identification of customers; relationships%22 (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...odStatuVydavatele
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| |
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/projekt
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...v/svazekPeriodika
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
issn
| |
number of pages
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |
is http://linked.open...avai/riv/vysledek
of | |