About: Současný způsob identifikace zákazníků u firem, zabývajících se prodejem výrobků na spotřebním trhu     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • The article deals with ways of customer identification in selected companies working at selling products. The first part describes identification of customers as a necessary part of CRM. CRM is a way that serves for identification, qualification, acquisition, development and keeping still more stable and for both sides profitable relationship with customers. The aim of the primary research was to explore the actual stage of differentiated operating of relationships between the company and customers in those companies that operate in the customer market. About 30 companies were included in the research, from which one third of companies was working at selling products. From the result of the research it is obvious that companies do an identification of their present and in part also potential customers and they are conducting accounting about their customers. (en)
  • Článek se věnuje způsobu identifikace zákazníků ve vybraných podnicích, zabývajících se prodejem výrobků pro konečné spotřebitele. První část příspěvku popisuje identifikaci zákazníků jako nezbytnou součást procesu implementace strategie diferencovaného CRM – koncepce práce s trhy, spočívající v identifikování, kvalifikování, získávání, rozvinutí a udržování stále stabilnějších a vzájemně výhodnějších vztahů s jednotlivými zákazníky diferencovaně na základe jejich hodnoty pro podnik. Článek shrnuje výsledky primárního výzkumu, jehož cílem bylo zjistit současný stav diferencovaného řízení vztahů mezi firmou a zákazníky ve firmách, působících na spotřebním trhu.
  • Článek se věnuje způsobu identifikace zákazníků ve vybraných podnicích, zabývajících se prodejem výrobků pro konečné spotřebitele. První část příspěvku popisuje identifikaci zákazníků jako nezbytnou součást procesu implementace strategie diferencovaného CRM – koncepce práce s trhy, spočívající v identifikování, kvalifikování, získávání, rozvinutí a udržování stále stabilnějších a vzájemně výhodnějších vztahů s jednotlivými zákazníky diferencovaně na základe jejich hodnoty pro podnik. Článek shrnuje výsledky primárního výzkumu, jehož cílem bylo zjistit současný stav diferencovaného řízení vztahů mezi firmou a zákazníky ve firmách, působících na spotřebním trhu. (cs)
Title
  • Současný způsob identifikace zákazníků u firem, zabývajících se prodejem výrobků na spotřebním trhu
  • THE PRESENT WAY OF CUSTOMER IDENTIFICATION IN THE FIRMS WORKING AT SELLING PRODUCTS IN CONSUMER MARKET (en)
  • Současný způsob identifikace zákazníků u firem, zabývajících se prodejem výrobků na spotřebním trhu (cs)
skos:prefLabel
  • Současný způsob identifikace zákazníků u firem, zabývajících se prodejem výrobků na spotřebním trhu
  • THE PRESENT WAY OF CUSTOMER IDENTIFICATION IN THE FIRMS WORKING AT SELLING PRODUCTS IN CONSUMER MARKET (en)
  • Současný způsob identifikace zákazníků u firem, zabývajících se prodejem výrobků na spotřebním trhu (cs)
skos:notation
  • RIV/46747885:24310/07:@0190417!RIV08-GA0-24310___
http://linked.open.../vavai/riv/strany
  • %2269;75%22
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • P(GA402/06/0577)
http://linked.open...iv/cisloPeriodika
  • 1
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 451252
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/46747885:24310/07:@0190417
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • %22research; value; market; identification of customers; relationships%22 (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...odStatuVydavatele
  • CZ - Česká republika
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [1A28DF6B529F]
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • Vědecká pojednání
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...vavai/riv/projekt
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...v/svazekPeriodika
  • 13
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Dědková, Jaroslava
issn
  • 1801-1128
number of pages
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 24310
is http://linked.open...avai/riv/vysledek of
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 77 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software