Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Článek pojednává o výsledcích výzkumu zaměřeného na zjišťování reklamních apelů v reklamě na česká piva. Porovnává televizní spoty za pomoci metodiky Stephena Dahla, který prováděl podobný výzkum na reklamách zaměřených na pivní reklamy ve Velké Británii, Německu a Holandsku.
- Článek pojednává o výsledcích výzkumu zaměřeného na zjišťování reklamních apelů v reklamě na česká piva. Porovnává televizní spoty za pomoci metodiky Stephena Dahla, který prováděl podobný výzkum na reklamách zaměřených na pivní reklamy ve Velké Británii, Německu a Holandsku. (cs)
- The article aims to advertising apeals in czech beer advertising. It compares several TV commercials and uses methodology of Stephen Dahl research about cultural appeal in beer TV. (en)
|
Title
| - %22Teče nám v žilách stejná krev, pijeme všichni stejný pivo? (Pivní reklama v české a evropské kultuře na počátku 21. století).
- ?We are of the same blood, we drink the same beer? (Beer advertising in the czech and european culture at the beggining of 21th century) (en)
- %22Teče nám v žilách stejná krev, pijeme všichni stejný pivo? (Pivní reklama v české a evropské kultuře na počátku 21. století). (cs)
|
skos:prefLabel
| - %22Teče nám v žilách stejná krev, pijeme všichni stejný pivo? (Pivní reklama v české a evropské kultuře na počátku 21. století).
- ?We are of the same blood, we drink the same beer? (Beer advertising in the czech and european culture at the beggining of 21th century) (en)
- %22Teče nám v žilách stejná krev, pijeme všichni stejný pivo? (Pivní reklama v české a evropské kultuře na počátku 21. století). (cs)
|
skos:notation
| - RIV/70883521:28130/08:63507486!RIV09-GA0-28130___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...iv/cisloPeriodika
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/70883521:28130/08:63507486
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - Advertising; beer; Cross-Cultural contexture; S. Dahl´s research; advertising appeals (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...odStatuVydavatele
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| |
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/projekt
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Světlík, Jaroslav
- Kubíčková, Eliška
- Podlešák, Petr
|
issn
| |
number of pages
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |
is http://linked.open...avai/riv/vysledek
of | |