Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Globalizující se Evropa a svět - není snad v současné době ve sféře hospodářského života lidstva větší výzvy, než jsou právě požadavky globálních ekonomických procesů, především jevy spjaté s konkurencí a hyperkonkurencí. Jediným nástrojem, který takové dynamické procesy v národních a mezinárodních měřítcích dokáže zvládnout, je marketing. Proto je nezbytné tuto praxi analyzovat a hledat podstatné rysy a tendence uplatňování marketingu v praxi. Jedním z nejnovějších datových zdrojů v této tématice je dílčí výstup z řešení grantové úlohy GAČR 402/06/0297 na FEL ČVUT, v jehož rámci byly zkoumány formy uplatnění marketingu ve 220 průmyslových podnicích z oborů strojírenského, elektrotechnického a spotřebního průmyslu v ČR.
- Globalizující se Evropa a svět - není snad v současné době ve sféře hospodářského života lidstva větší výzvy, než jsou právě požadavky globálních ekonomických procesů, především jevy spjaté s konkurencí a hyperkonkurencí. Jediným nástrojem, který takové dynamické procesy v národních a mezinárodních měřítcích dokáže zvládnout, je marketing. Proto je nezbytné tuto praxi analyzovat a hledat podstatné rysy a tendence uplatňování marketingu v praxi. Jedním z nejnovějších datových zdrojů v této tématice je dílčí výstup z řešení grantové úlohy GAČR 402/06/0297 na FEL ČVUT, v jehož rámci byly zkoumány formy uplatnění marketingu ve 220 průmyslových podnicích z oborů strojírenského, elektrotechnického a spotřebního průmyslu v ČR. (cs)
- The globalizing Europe and world ? these days i tis hardly any digger challenge in the field of business life of the human mankid than requirements for global economic procedures, in particular phenomena bound up with competitiveness and hypercompetitiveness. The only tool that is able to manage such dynamic procedures in international scope is marketing. I tis necessary to analyze and search for considerable trakte and tendencies executed in marketing praktice. One of the latest data resources in this area is the partial outcome of the grant task GAČR /402/06/0297 at FEL ČVUT, which has investigated forms of executing marketing in 220 industrial firms aktive in the engineering, electro-technical and consumer goods industry in the Czech Republic. (en)
|
Title
| - MARKETINGOVÝ MANAGEMENT V SOUČASNÉM ČESKÉM PRŮMYSLU
- MARKETINGOVÝ MANAGEMENT V SOUČASNÉM ČESKÉM PRŮMYSLU (cs)
- MARKETING MANAGEMENT IN THE CONTEMPORARY CZECH INDUSTRY (en)
|
skos:prefLabel
| - MARKETINGOVÝ MANAGEMENT V SOUČASNÉM ČESKÉM PRŮMYSLU
- MARKETINGOVÝ MANAGEMENT V SOUČASNÉM ČESKÉM PRŮMYSLU (cs)
- MARKETING MANAGEMENT IN THE CONTEMPORARY CZECH INDUSTRY (en)
|
skos:notation
| - RIV/70883521:28130/07:63505108!RIV10-GA0-28130___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...iv/cisloPeriodika
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/70883521:28130/07:63505108
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - Marketing; Marketing Management; Marketing Research; Competetion; Industry (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...odStatuVydavatele
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| |
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/projekt
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
issn
| |
number of pages
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |
is http://linked.open...avai/riv/vysledek
of | |