About: VÝZKUM NÁKUPNÍHO CHOVÁNÍ ČESKÝCH SPOTŘEBITELEK - Vliv marketingových komunikací na nákupní chování spotřebitelek     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • The-three-part study interprets the results of a survey organized by FMK UTB within the project GAČR 402/06/0509 - CULTURAL ASPECTS OF CZECH AND EUROPEAN ADVERTISING and analysis practical consumer behaviour of Czech women with the accent placed on various forms of in store communication in hypermarkets. 1. How do Czech women shop? 2. Impulse shopping - what role does it play? 3. Effect of marketing communications on the shopping behaviour of female consumers (en)
  • Třídílný seriál se zabýval interpretací výsledků výzkumu, který byl realizován FMK UTB v rámci řešení GAČR 402/06/0509 - KULTURNÍ ASPEKTY ČESKÉ A EVROPSKÉ REKLAMY. Zabýval se analýzou praktického spotřebního chování českých žen s akcentem na různé formy in store komunikace v hypermarketech. 1. Jak nakupují české ženy 2. Jakou roli hraje impulsivní nakupování 3. Vliv marketingových komunikací na nákupní chování spotřebitelek
  • Třídílný seriál se zabýval interpretací výsledků výzkumu, který byl realizován FMK UTB v rámci řešení GAČR 402/06/0509 - KULTURNÍ ASPEKTY ČESKÉ A EVROPSKÉ REKLAMY. Zabýval se analýzou praktického spotřebního chování českých žen s akcentem na různé formy in store komunikace v hypermarketech. 1. Jak nakupují české ženy 2. Jakou roli hraje impulsivní nakupování 3. Vliv marketingových komunikací na nákupní chování spotřebitelek (cs)
Title
  • VÝZKUM NÁKUPNÍHO CHOVÁNÍ ČESKÝCH SPOTŘEBITELEK - Vliv marketingových komunikací na nákupní chování spotřebitelek
  • RESEARCH OF SHOPPING BEHAVIOUR OF CZECH FEMALE CONSUMERS- Effect of marketing communications on the shopping behaviour of female consumers (en)
  • VÝZKUM NÁKUPNÍHO CHOVÁNÍ ČESKÝCH SPOTŘEBITELEK - Vliv marketingových komunikací na nákupní chování spotřebitelek (cs)
skos:prefLabel
  • VÝZKUM NÁKUPNÍHO CHOVÁNÍ ČESKÝCH SPOTŘEBITELEK - Vliv marketingových komunikací na nákupní chování spotřebitelek
  • RESEARCH OF SHOPPING BEHAVIOUR OF CZECH FEMALE CONSUMERS- Effect of marketing communications on the shopping behaviour of female consumers (en)
  • VÝZKUM NÁKUPNÍHO CHOVÁNÍ ČESKÝCH SPOTŘEBITELEK - Vliv marketingových komunikací na nákupní chování spotřebitelek (cs)
skos:notation
  • RIV/70883521:28130/06:63504287!RIV07-GA0-28130___
http://linked.open.../vavai/riv/strany
  • 30-32
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • P(GA402/06/0509)
http://linked.open...iv/cisloPeriodika
  • 11
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 508465
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/70883521:28130/06:63504287
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • Practical consumer behaviour of Czech women; impulse shopping; effect of marketing communications (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...odStatuVydavatele
  • CZ - Česká republika
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [D58AB5342828]
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • In-Store Marketing
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...vavai/riv/projekt
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Světlík, Jaroslav
  • Pavlů, Dušan
issn
  • 1214-5238
number of pages
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 28130
is http://linked.open...avai/riv/vysledek of
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 112 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software