Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Studie přináší výsledky longitudinálního výzkumu, který jsme realizovali v osmi třídách, kde se poezie učila zábavnějším a více otevřeným způsobem. Zaměřujeme se na podrobné výsledky z jedné třídy (studenti ve věku 14 -15 let), konkrétně na vybrané činnosti s poetickými texty. Výsledky byly porovnány s kontrolní třídou. Významný pozitivní posun se objevil hlavně u studentů, kteří vykazovali na začátku výzkumu více negativní vztah k poezii. Vztah žáků kontrolní třídy k poezii zůstal bez významnějších změn.
- Studie přináší výsledky longitudinálního výzkumu, který jsme realizovali v osmi třídách, kde se poezie učila zábavnějším a více otevřeným způsobem. Zaměřujeme se na podrobné výsledky z jedné třídy (studenti ve věku 14 -15 let), konkrétně na vybrané činnosti s poetickými texty. Výsledky byly porovnány s kontrolní třídou. Významný pozitivní posun se objevil hlavně u studentů, kteří vykazovali na začátku výzkumu více negativní vztah k poezii. Vztah žáků kontrolní třídy k poezii zůstal bez významnějších změn. (cs)
- The study reports the results of longitudinal research in which we were observing eight classrooms where the poetry was taught through funnier and more open way. We focus on the detailed results of one class where students are 14 - 15 years old, concretely on selected activities with poetic texts (transforming poem into prose and vice versa). The results were compared with a control class. A significant positive shift arose mainly from the results of students who showed at the beginning more negative relationship to the poetry and its teaching. The relationship to the poetry in a control class was not changed significantly. (en)
|
Title
| - The influence of teaching methods on relationship students (14 - 15 years old) to poetry (en)
- Vliv vyučovacích metod na vztah studentů (14-15 let) k poezii
- Vliv vyučovacích metod na vztah studentů (14-15 let) k poezii (cs)
|
skos:prefLabel
| - The influence of teaching methods on relationship students (14 - 15 years old) to poetry (en)
- Vliv vyučovacích metod na vztah studentů (14-15 let) k poezii
- Vliv vyučovacích metod na vztah studentů (14-15 let) k poezii (cs)
|
skos:notation
| - RIV/61989592:15410/13:33145924!RIV14-GA0-15410___
|
http://linked.open...avai/predkladatel
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...iv/cisloPeriodika
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/61989592:15410/13:33145924
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - literary education; poetry; Longitudinal research (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...odStatuVydavatele
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| |
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/projekt
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...v/svazekPeriodika
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Sladová, Jana
- Vala, Jaroslav
|
issn
| |
number of pages
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |