About: Children, advertising and consumer culture     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • Kapitola přináší souhrn základních faktů a představ ohledně konzumace reklamních sdělení dětmi a dospívajícími. První část se zaměřuje na proces spotřebitelské socializace (consumer socialization) a postupně se vyvíjející schopnost dětí porozumět obsahům i záměrům reklamy. Následně je pozornost věnována taktikám, které využívá reklamní průmysl ve sděleních zaměřených na děti a teenagery. Závěrečná část kapitoly se soustředí na otázku negativních vlivů reklamy na nedospělé publikum. Součástí kapitoly je stručný návrh několika výukových aktivit, které podporují schopnost dětí porozumět technikám tvorby reklamních sdělení a mechanismům jejich působení.
  • Kapitola přináší souhrn základních faktů a představ ohledně konzumace reklamních sdělení dětmi a dospívajícími. První část se zaměřuje na proces spotřebitelské socializace (consumer socialization) a postupně se vyvíjející schopnost dětí porozumět obsahům i záměrům reklamy. Následně je pozornost věnována taktikám, které využívá reklamní průmysl ve sděleních zaměřených na děti a teenagery. Závěrečná část kapitoly se soustředí na otázku negativních vlivů reklamy na nedospělé publikum. Součástí kapitoly je stručný návrh několika výukových aktivit, které podporují schopnost dětí porozumět technikám tvorby reklamních sdělení a mechanismům jejich působení. (cs)
  • This contribution brings together basic facts and concepts concerning children's and adolescents' consumption of advertising. The first part focuses on the process of consumer socialization and the abilities of children to understand the content and intention of advertising messages. Then it pays attention to the old and new techniques used by advertising industry in effort to reach and persuade potential young consumers. The final part analyses possible negative effects of advertising on immature recipients and discusses briefly the role of parents and teachers in diminishing of these effects. (en)
Title
  • Children, advertising and consumer culture (en)
  • Děti, reklama a konzumní kultura
  • Děti, reklama a konzumní kultura (cs)
skos:prefLabel
  • Children, advertising and consumer culture (en)
  • Děti, reklama a konzumní kultura
  • Děti, reklama a konzumní kultura (cs)
skos:notation
  • RIV/60076658:12410/14:43887625!RIV15-MSM-12410___
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • I
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 10888
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/60076658:12410/14:43887625
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • negative effects of advertising; persuasive techniques; advertising industry; consumption, consumer socialization; consumer culture; advertising; adolescents; children (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [C287F9CBE8C1]
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
  • České Budějovice
http://linked.open...vEdiceCisloSvazku
  • Neuveden
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • Spotřební společnost a její reflexe ve výuce společenských věd a výchovy k občanství
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...v/pocetStranKnihy
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Šebeš, Marek
number of pages
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
  • Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
https://schema.org/isbn
  • 978-80-7394-475-9
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 12410
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 58 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software