Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Kapitola přináší souhrn základních faktů a představ ohledně konzumace reklamních sdělení dětmi a dospívajícími. První část se zaměřuje na proces spotřebitelské socializace (consumer socialization) a postupně se vyvíjející schopnost dětí porozumět obsahům i záměrům reklamy. Následně je pozornost věnována taktikám, které využívá reklamní průmysl ve sděleních zaměřených na děti a teenagery. Závěrečná část kapitoly se soustředí na otázku negativních vlivů reklamy na nedospělé publikum. Součástí kapitoly je stručný návrh několika výukových aktivit, které podporují schopnost dětí porozumět technikám tvorby reklamních sdělení a mechanismům jejich působení.
- Kapitola přináší souhrn základních faktů a představ ohledně konzumace reklamních sdělení dětmi a dospívajícími. První část se zaměřuje na proces spotřebitelské socializace (consumer socialization) a postupně se vyvíjející schopnost dětí porozumět obsahům i záměrům reklamy. Následně je pozornost věnována taktikám, které využívá reklamní průmysl ve sděleních zaměřených na děti a teenagery. Závěrečná část kapitoly se soustředí na otázku negativních vlivů reklamy na nedospělé publikum. Součástí kapitoly je stručný návrh několika výukových aktivit, které podporují schopnost dětí porozumět technikám tvorby reklamních sdělení a mechanismům jejich působení. (cs)
- This contribution brings together basic facts and concepts concerning children's and adolescents' consumption of advertising. The first part focuses on the process of consumer socialization and the abilities of children to understand the content and intention of advertising messages. Then it pays attention to the old and new techniques used by advertising industry in effort to reach and persuade potential young consumers. The final part analyses possible negative effects of advertising on immature recipients and discusses briefly the role of parents and teachers in diminishing of these effects. (en)
|
Title
| - Children, advertising and consumer culture (en)
- Děti, reklama a konzumní kultura
- Děti, reklama a konzumní kultura (cs)
|
skos:prefLabel
| - Children, advertising and consumer culture (en)
- Děti, reklama a konzumní kultura
- Děti, reklama a konzumní kultura (cs)
|
skos:notation
| - RIV/60076658:12410/14:43887625!RIV15-MSM-12410___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/60076658:12410/14:43887625
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - negative effects of advertising; persuasive techniques; advertising industry; consumption, consumer socialization; consumer culture; advertising; adolescents; children (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...vEdiceCisloSvazku
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Spotřební společnost a její reflexe ve výuce společenských věd a výchovy k občanství
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...v/pocetStranKnihy
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |