About: Vliv provozních podmínek silničních vozidel na přínosy zavedení elektrického pohonu.     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • Given the low thermal efficiency and high emissions of internal combustion engines in dense urban traffic, during accelerations, and cold starts, and substantial comparative advantages of electric traction during such regimes, highest benefits of pure electric or hybrid electric traction in terms of both fuel consumption and emissions occur in slow urban traffic. Pure electric vehicles are often a better choice for short and less frequent trips, hybrid vehicles are more suitable for prolonged operation and where the range is to be maintained. Electric vehicles can be charged during off-peak periods, can be used to absorb overproduction of electric grid, and have a potential to be used to provide power to the grid during shortages and impeding blackouts. (en)
  • Zásadní nevýhody spalovacích motorů z hlediska jejich emisních vlastností odpovídají výhodám elektrických motorů, které nespotřebovávají energii při běhu naprázdno, mohou rozjíždět vozidlo z nulových otáček, a mohou být krátkodobě přetěžovány za účelem rychlého rozjezdu vozidla. U čistě elektrických vozidel na baterie se naopak na delších tratích projevují nevýhody ve formě těžkých a drahých baterií a krátkého dojezdu. U vozidel s hybridním elektrickým pohonem, kdy elektrická energie je vyráběna spalovacím motorem, je při jízdě ustálenou vyšší rychlostí účinnost spalovacího motoru zpravidla téměř srovnatelná s klasickým uspořádáním (pohon pouze spalovacím motorem), a přínosy hybridního pohonu jsou tak minimální, protože spalovací motoru již pracuje s poměrně vysokou účinností a relativně nízkými emisemi. Pro krátké pojezdy jsou vhodné spíše čistě elektrická vozidla, pro vozidla provozovaná dlouhodobě nebo na delší vzdálenosti je výhodnější hybridní elektrický pohon. (ISBN 978-80-01-04557-2)
  • Zásadní nevýhody spalovacích motorů z hlediska jejich emisních vlastností odpovídají výhodám elektrických motorů, které nespotřebovávají energii při běhu naprázdno, mohou rozjíždět vozidlo z nulových otáček, a mohou být krátkodobě přetěžovány za účelem rychlého rozjezdu vozidla. U čistě elektrických vozidel na baterie se naopak na delších tratích projevují nevýhody ve formě těžkých a drahých baterií a krátkého dojezdu. U vozidel s hybridním elektrickým pohonem, kdy elektrická energie je vyráběna spalovacím motorem, je při jízdě ustálenou vyšší rychlostí účinnost spalovacího motoru zpravidla téměř srovnatelná s klasickým uspořádáním (pohon pouze spalovacím motorem), a přínosy hybridního pohonu jsou tak minimální, protože spalovací motoru již pracuje s poměrně vysokou účinností a relativně nízkými emisemi. Pro krátké pojezdy jsou vhodné spíše čistě elektrická vozidla, pro vozidla provozovaná dlouhodobě nebo na delší vzdálenosti je výhodnější hybridní elektrický pohon. (ISBN 978-80-01-04557-2) (cs)
Title
  • Vliv provozních podmínek silničních vozidel na přínosy zavedení elektrického pohonu.
  • Vliv provozních podmínek silničních vozidel na přínosy zavedení elektrického pohonu. (cs)
  • Effect of operating conditions of road vehicles on benefits of the electric drivetrain. (en)
skos:prefLabel
  • Vliv provozních podmínek silničních vozidel na přínosy zavedení elektrického pohonu.
  • Vliv provozních podmínek silničních vozidel na přínosy zavedení elektrického pohonu. (cs)
  • Effect of operating conditions of road vehicles on benefits of the electric drivetrain. (en)
skos:notation
  • RIV/46747885:24210/10:#0001754!RIV11-MD0-24210___
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • P(1M0568), P(CG912-058-520)
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 296298
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/46747885:24210/10:#0001754
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • hybrid-electric vehicles; operating conditions; vehicle emissions; urban traffic (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [19CD11768422]
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...vavai/riv/projekt
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Vojtíšek, Michal
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 24210
Faceted Search & Find service v1.16.116 as of Feb 22 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3239 as of Feb 22 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 67 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software