Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - V rámci grantu GAČR Kulturní aspekty české a evropské reklamy uskutečnili autoři článku obsahovou analýzu téměř 400 televizních reklamních spotů v šesti produktových kategoriích vysílaných v ČR v letech 2007-2008. Analýza byla zaměřena na jednotlivé prvky kreativní strategie, přičemž mezi základní prvky reklamní kreativní strategie byly zahrnuty reklamní apel, informační obsah, formát reklamy a způsob realizace reklamy. Výzkum prokázal odlišnosti v jednotlivých prvcích kreativní reklamní strategie u české televizní reklamy oproti reklamám zahraničním. Tyto odlišnosti jsou však velmi relativní, pokud hlouběji analyzujeme reklamní strategii dle jednotlivých produktových kategorií, jejichž vliv ne nezpochybnitelný, stejně jako vliv věku, pohlaví, vzdělání a životního stylu, které nebyly předmětem zkoumání.
- V rámci grantu GAČR Kulturní aspekty české a evropské reklamy uskutečnili autoři článku obsahovou analýzu téměř 400 televizních reklamních spotů v šesti produktových kategoriích vysílaných v ČR v letech 2007-2008. Analýza byla zaměřena na jednotlivé prvky kreativní strategie, přičemž mezi základní prvky reklamní kreativní strategie byly zahrnuty reklamní apel, informační obsah, formát reklamy a způsob realizace reklamy. Výzkum prokázal odlišnosti v jednotlivých prvcích kreativní reklamní strategie u české televizní reklamy oproti reklamám zahraničním. Tyto odlišnosti jsou však velmi relativní, pokud hlouběji analyzujeme reklamní strategii dle jednotlivých produktových kategorií, jejichž vliv ne nezpochybnitelný, stejně jako vliv věku, pohlaví, vzdělání a životního stylu, které nebyly předmětem zkoumání. (cs)
- Within the framework of grant of GAČR agency Cultural aspects of Czech and European advertising authors accomplished large content analysis of almost 400 TV commercials in six product categories broadcasted in 2007 - 2008. Analysis was aimed on particular parts of creative strategy which included advertising appeal, information content, format and execution. Research confirmed significant differences in all parts of creative strategy in Czech TV commercials in comparison with foreign advertising. These differences are actually very relative to other factors, as when we analyze advertising strategy according to product categories or age, gender, education and lifestyle, which had not been analyzed, their impact on advertising strategy is without any doubts. (en)
|
Title
| - Obsahová analýza české televizní reklamy
- Content Analysis of Czech TV Commercials (en)
- Obsahová analýza české televizní reklamy (cs)
|
skos:prefLabel
| - Obsahová analýza české televizní reklamy
- Content Analysis of Czech TV Commercials (en)
- Obsahová analýza české televizní reklamy (cs)
|
skos:notation
| - RIV/00216305:26510/08:PU78977!RIV10-GA0-26510___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/00216305:26510/08:PU78977
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - Creative strategy, content analysis, TV commercials, advertising appeal, information content, format, execution (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Sborník z mezinárodní konference Nové trendy - Nové nápady, Znojmo 20. - 21. 11. 2008
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/projekt
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| |
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |
is http://linked.open...avai/riv/vysledek
of | |