Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Monografie představuje ucelený výklad strategie diferencovaného CRM podle hodnoty zákazníků pro podnik. Obsahuje původní poznatky z rozsáhlých kvalitativních a kvantitativních výzkumů na B2C a B2B trzích a systematicky rovíjí dosavadní znalosti o sledované problematice. Vymezuje podmínky uplatnění této stragie, její typy a základní stavební kameny - hodnotu pro zákazníka a hodnotu zákazníků pro podnik. Specifikuje a rozvíjí i proces odhalování, vytváření, dodávání, hodnocení a zdokonalování hodnoty pro zákazníky, diferencovaně podle jejich dlouhodobého přínosu pro podnik v rámci hodnotového mangementu. Zabývá se jeho klíčovými fázemi a moderními metodami, které lze v rámci hodnotového managementu použít. Věnuje se i řízení lidského potenciálu při uplatněnní strategie CRM a hodnocení výkonnosti podniku na bázi Balanced Scorecard, kdy je navržena modifikace BSC pro podménky uplatnění strategie CRM.
- Monografie představuje ucelený výklad strategie diferencovaného CRM podle hodnoty zákazníků pro podnik. Obsahuje původní poznatky z rozsáhlých kvalitativních a kvantitativních výzkumů na B2C a B2B trzích a systematicky rovíjí dosavadní znalosti o sledované problematice. Vymezuje podmínky uplatnění této stragie, její typy a základní stavební kameny - hodnotu pro zákazníka a hodnotu zákazníků pro podnik. Specifikuje a rozvíjí i proces odhalování, vytváření, dodávání, hodnocení a zdokonalování hodnoty pro zákazníky, diferencovaně podle jejich dlouhodobého přínosu pro podnik v rámci hodnotového mangementu. Zabývá se jeho klíčovými fázemi a moderními metodami, které lze v rámci hodnotového managementu použít. Věnuje se i řízení lidského potenciálu při uplatněnní strategie CRM a hodnocení výkonnosti podniku na bázi Balanced Scorecard, kdy je navržena modifikace BSC pro podménky uplatnění strategie CRM. (cs)
- Monografie představuje ucelený výklad strategie diferencovaného CRM podle hodnoty zákazníků pro podnik. Vymezuje podmínky uplatnění této stragie, její typy a základní stavební kameny - hodnotu pro zákazníka a hodnotu zákazníků pro podnik. Specifikuje a rozvíjí i proces odhalování, vytváření, dodávání, hodnocení a zdokonalování hodnoty pro zákazníky, diferencovaně podle jejich dlouhodobého přínosu pro podnik v rámci hodnotového mangementu. Zabývá se jeho klíčovými fázemi a moderními metodami, které lze v rámci hodnotového managementu použít. Věnuje se i řízení lidského potenciálu při uplatněnní strategie CRM a hodnocení výkonnosti podniku na bázi Balanced Scorecard, kdy je navržena modifikace BSC pro podménky uplatnění strategie CRM. (en)
|
Title
| - Řízení vztahů se zákazníky (CRM) prostřednictvím diferencovaného hodnotového managementu
- Řízení vztahů se zákazníky (CRM) prostřednictvím diferencovaného hodnotového managementu (cs)
- Customer Relationship Management (CRM) through Differentiated Value-Based Management (en)
|
skos:prefLabel
| - Řízení vztahů se zákazníky (CRM) prostřednictvím diferencovaného hodnotového managementu
- Řízení vztahů se zákazníky (CRM) prostřednictvím diferencovaného hodnotového managementu (cs)
- Customer Relationship Management (CRM) through Differentiated Value-Based Management (en)
|
skos:notation
| - RIV/00216275:25310/08:00007735!RIV09-GA0-25310___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/00216275:25310/08:00007735
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - Customer Relationship Management; customer value; value-based management; key processes in value-based management; company performance at strategy CRM (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...vEdiceCisloSvazku
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Řízení vztahů se zákazníky (CRM) prostřednictvím diferencovaného hodnotového managementu
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...v/pocetStranKnihy
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/projekt
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Bednaříková, Marie
- Branská, Lenka
- Dědková, Jaroslava
- Lošťáková, Hana
- Nožička, Jiří
- Pecinová, Zuzana
- Vlčková, Vladimíra
- Vávra, Jan
- Janouch, Viktor
- Jelínková, Martina
- Simová, Josefína
|
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| |
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |
is http://linked.open...avai/riv/vysledek
of | |