Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Příspěvek se zabývá výsledky dotazníkového šetření zaměřeného na problematiku názornosti. Diskutovány jsou zejména různé prostředky, kterými lze realizovat názornost ve výuce chemie na středních školách. Provedené šetření potvrdilo důležitost používání názorných prostředků ve výuce chemie, přičemž podle učitelů je žáky nejoceňovanějším prostředkem pro dosahování názornosti experiment, zatímco učitelé nejvíce využívají popisu (slovního či písemného) s příp. grafickým doprovodem. V návaznosti na výsledky šetření budou dále zkoumány možnosti využití %22neexperimentálních%22 demonstrací ve výuce chemie.
- Příspěvek se zabývá výsledky dotazníkového šetření zaměřeného na problematiku názornosti. Diskutovány jsou zejména různé prostředky, kterými lze realizovat názornost ve výuce chemie na středních školách. Provedené šetření potvrdilo důležitost používání názorných prostředků ve výuce chemie, přičemž podle učitelů je žáky nejoceňovanějším prostředkem pro dosahování názornosti experiment, zatímco učitelé nejvíce využívají popisu (slovního či písemného) s příp. grafickým doprovodem. V návaznosti na výsledky šetření budou dále zkoumány možnosti využití %22neexperimentálních%22 demonstrací ve výuce chemie. (cs)
- In the contribution, results of the orientation questionnaire research focused on the illustrative approach are discussed. The research confirmed the importance of the illustrative approach in chemistry education at secondary schools. Various teaching methods and visual aids can be used to be more illustrative in chemistry. Teachers report that students would particularly welcome experiments to make chemistry as illustrative as possible. In contrast, teachers tend to use the narrative approach with graphics. Following the results of the research the attention will be paid to %22non-experimental%22 demonstrations in chemistry education. (en)
|
Title
| - Illustrative approach in chemistry education (en)
- Názornost ve výuce chemie očima učitelů
- Názornost ve výuce chemie očima učitelů (cs)
|
skos:prefLabel
| - Illustrative approach in chemistry education (en)
- Názornost ve výuce chemie očima učitelů
- Názornost ve výuce chemie očima učitelů (cs)
|
skos:notation
| - RIV/00216208:11310/13:10133874!RIV14-MSM-11310___
|
http://linked.open...avai/predkladatel
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/00216208:11310/13:10133874
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - chemistry education; experiment; %22non-experimental%22 demonstrations; models; illustrative methods; verbal methods; multimedia; illustrative approach (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Aktuálne smerovanie výskumov v dizertačných prácach z didaktiky chémie
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Šmejkal, Petr
- Hájková, Zdeňka
|
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Univerzita Komenského v Bratislave. Prírodovedecká fakulta
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |