The aim of the project is to lower regional disparities within soft localizing factors and create pragmatic development conceptions for both regions (Ostrava and Usti region) with the application of complete territorial marketing theory. (en)
Cíl projektu je snížení míry disparit v obou regionech s pomocí rozvoje mikkých lokalizaeních faktoru (MLF). Navrhnout pilotní strategie na rozvoj MLF v obou regionech s využitím komplexního teritoriálního marketingu.Vytvooení manuálu pro potoeby praxe. Rozšíoení a rozpracování problematiky výzkumu mikkých faktoru regionálního rozvoje o vyhodnocení soueasné hospodáoské krize v obou sledovaných územích veetni praktických implikací pro doteenou aplikaení sféru.
The role of soft localizing factors within eliminating regional disparities in two structurally affected regions - Ostrava and Ústí nad Labem region. (en)
Role mikkých lokalizaeních faktoru v eliminaci regionálních disparit ve strukturálni postižených regionech Ostravska a Ústecka
Solution was focused on the role of soft factors in regional development. The project was solved for regions affected by structural unemployment: Usti nad Labem and Ostrava. The practically value of the results has been proved in the course of the project (en)
Řešení bylo zaměřeno na roli měkkých faktorů v regionálním rozvoji. Případově byl projekt řešen pro regiony strukturálně postižené: Ústecko a Ostravsko. Užitná hodnota výsledků byla prokázána již v průběhu řešení projektu. (cs)