Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
rdfs:seeAlso
| |
Description
| - A current methodology of analysing traffic accidents uses several theoretical methods for computing of driving manoeuvres of motor vehicles. So far, these computations have not been sufficiently verified by practical experiments. To verify different computational methods and computer programmes, it is necessary to obtain real driving parameters of vehicles in different driving situations. The goal of the project is, in the first year to prepare and in the second year to realise a series of experiments related to driving manoeuvres (transverse displacement, curve driving, etc.), where driving parameters and geometry of a vehicle motion will be measured. Based on these experiments, a methodology for expertise experiments and practical analysis of traffic accidents will be worked out. Experimental tests will be performed within the framework of an all-European conference EVU, which will take place in the Czech Republic in 2001. A prevailing part of financial means has been planes for t (en)
- Současná metodika analýzy dopravních nehod zná několik teoretických postupů výpočtu jízdních manévrů motorových vozidel. Tyto výpočtové vztahy ještě nebyly dostatečně ověřeny praktickými zkouškami. Pro ověřování různých výpočtových metod a počítačových programů je třeba znát skutečné parametry jízdy vozidel při různých jízdních situacích. Cílem projektu je v prvním roce připravit, a ve druhém realizovat sérii experimentů jízdních manévrů (příčné přemístění, jízda obloukem atd.), při kterých budou měřeny jízdní parametry a geometrie pohybu vozidla. Z těchto experimentálně získaných podkladů bude vypracována metodika pro znalecký experiment a praktickou analýzu dopravních nehod. Experimentální zkoušky budou provedeny v rámci celoovropské konference EVU (Evropské společnosti pro výzkum a analýzu dopravních nehod), jejiž konání připadlo na ČR v roce 2001. Převážná část finančních prostředků je plánována pro rok 2001 pro uspořádání konference, která je prestižní celoevropská. S
|
Title
| - Experimental verification of driving manoeuvres of vehicles (en)
- Experimentální ověřování jízdních manévrů vozidel
|
skos:notation
| |
http://linked.open...avai/cep/aktivita
| |
http://linked.open...kovaStatniPodpora
| |
http://linked.open...ep/celkoveNaklady
| |
http://linked.open...datumDodatniDoRIV
| |
http://linked.open...i/cep/druhSouteze
| |
http://linked.open...ep/duvernostUdaju
| |
http://linked.open.../cep/fazeProjektu
| |
http://linked.open...ai/cep/hlavniObor
| |
http://linked.open...hodnoceniProjektu
| |
http://linked.open.../cep/klicovaSlova
| |
http://linked.open...ep/partnetrHlavni
| |
http://linked.open...inujicichPrijemcu
| |
http://linked.open...cep/pocetPrijemcu
| |
http://linked.open...ocetSpoluPrijemcu
| |
http://linked.open.../pocetVysledkuRIV
| |
http://linked.open...enychVysledkuVRIV
| |
http://linked.open...iciPoslednihoRoku
| |
http://linked.open...atUdajeProjZameru
| |
http://linked.open.../vavai/cep/soutez
| |
http://linked.open...usZobrazovaneFaze
| |
http://linked.open...ai/cep/typPojektu
| |
http://linked.open.../cep/vedlejsiObor
| |
http://linked.open...jektu+dodavatelem
| - Odborný přínos projektu dokládá úspěšná 10. výroční konference Evropské společnosti pro výzkum a analýzu nehod (EVU). Výsledky měření byly zpracovány jednak co do úprav hodnot pomocí kvalifikačních sad měření a jednak co do prezentovatelné podoby. Samost (cs)
|
http://linked.open...tniCyklusProjektu
| |
is http://linked.open...vavai/riv/projekt
of | |
is http://linked.open...vavai/cep/projekt
of | |