Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
rdfs:seeAlso
| |
Description
| - Proposed project is oriented on the development of a real car with a good handling properties with a great deal of active safety. An expressed goal of the project is to formulate starting points for the optimisation handling properties and to create formalism for compiling a very detailed description of an arbitrary car and to analyse the problems connected with the design of a car with excellent driving properties. In particular, we set a goal to create a framework for the detailed mathematical description that would serve for the evaluation of the optimal design of axles and optimisation of their parameters. In comparison with the commercial programs, striving for the maximal comfort of the user in a few typical basic tasks, the grant project seeks for the creating of the formalism for the equations generation in non-linear 3D model for the calculation of kinematics, statics and dynamics. In the formalism, the attention is paid to the estimation of unknown forces bringing the mechanical syste (en)
- Proponovaný grantový projekt je zaměřen na vývoj dobře ovladatelného vozidla s velkou aktivní bezpečností. Konkrétním cílem je pak vytvořit teoretická východiska pro optimalizaci jízdních vlastností a vypracovat formalismus, s jehož využitím by bylo možnsestavit velmi detailní popis libovolného automobilu a analyzovat co nejširší okruh problémů objevujících se při vývoji automobilu s dobrými jízdními vlastnostmi. Specificky si projekt klade za cíl sestavit rámec pro detailní matematický popis, který poslouží k posouzení konstrukčního uspořádání náprav a k optimalizaci jejich parametrů. Oproti komerčním programům, snažícím se poskytnout jejich uživateli maximální komfort při zpracování několika základních úloh, je záměrem grantového projektu vypracovat formalismus sestavení rovnic nelineárního třírozměrného mechanického systému vozidla pro výpočet kinematiky, statiky a dynamiky. Ve formalismu je pak i pamatováno na možnost určení neznámých silových účinků, uvádějících mechanickou soustavu do
|
Title
| - Theoretical starting points for the optimisation of handling properties and safety of contemporary motor vehicles (en)
- Teoretická východiska pro optimalizaci jízdních vlastností a bezpečnosti soudobých motorových vozidel
|
skos:notation
| |
http://linked.open...avai/cep/aktivita
| |
http://linked.open...kovaStatniPodpora
| |
http://linked.open...ep/celkoveNaklady
| |
http://linked.open...datumDodatniDoRIV
| |
http://linked.open...i/cep/druhSouteze
| |
http://linked.open...ep/duvernostUdaju
| |
http://linked.open.../cep/fazeProjektu
| |
http://linked.open...ai/cep/hlavniObor
| |
http://linked.open...hodnoceniProjektu
| |
http://linked.open.../cep/klicovaSlova
| |
http://linked.open...ep/partnetrHlavni
| |
http://linked.open...inujicichPrijemcu
| |
http://linked.open...cep/pocetPrijemcu
| |
http://linked.open...ocetSpoluPrijemcu
| |
http://linked.open.../pocetVysledkuRIV
| |
http://linked.open...enychVysledkuVRIV
| |
http://linked.open...iciPoslednihoRoku
| |
http://linked.open...atUdajeProjZameru
| |
http://linked.open.../vavai/cep/soutez
| |
http://linked.open...usZobrazovaneFaze
| |
http://linked.open...ai/cep/typPojektu
| |
http://linked.open.../cep/vedlejsiObor
| |
http://linked.open...jektu+dodavatelem
| - Podle prezentace výsledků řešení lze nesporně práci považovat za zdařilou. Veliký počet dynamických manévrů poskytl řadu fyzikálních údajů sloužících k optimalizaci některých konstrukčních prvků sledovaných modelů z hlediska optimalizace. Hlavní přínos z (cs)
|
http://linked.open...tniCyklusProjektu
| |
is http://linked.open...vavai/riv/projekt
of | |
is http://linked.open...vavai/cep/projekt
of | |