Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - The research project is devoted to the technology of education, especially to the part of information and communication technology (ICT) as the part of fast development. The %22learning society%22 includes the possibilities of the ICT. At the first allteachers have to be prepare for the %22information society%22 so that they can be prepare the following population. The research is intended on the group of future teachers of science and technology. The special ICT courses and media will be preparedand the students opinions will be investigated. The interactive learning of students will be prepared and organised by the form of the remote laboratory, the virtual laboratory and the remote sensing at the courses of their specialisation.Students will create the databases in their specialisations. The focus will be on what student does and not what the faculty members does. The forms with social interactions of students will be prefere, e.g. teamwork, discussion. (en)
- Výzkumný záměr se týká vzdělávání, speciálně oblasti informačních a komunikačních technologií (ICT), která se rychle rozvíjí. Do charakteristiky dnešní %22učící se společnosti%22 patří možnosti informačních technologií. V prvé řadě pro %22informační společnostmusejí být připraveni učitelé, aby mohli připravovat další populaci. Výzkum je zaměřen na skupinu budoucích učitelů přírodních věd a technické výchovy, kteří mají k ICT nejblíže. Bude se jednat o přípravu a zavedení speciálních kurzů zaměřených na ICTv oboru jejich studia, o vývoj médií a výzkum studentů při jejich aplikaci. Bude nutno vyvinout a začlenit do běžné výuky interaktivní učení formou vzdálené laboratoře, virtuální laboratoře a práci s již zpracovanými daty. Některé oborově orientovanédatabáze budou tvořit studenti. Jedním z cílů je výuka založená na činnostech studenta, které řídí vysokoškolský učitel. Celkově by měly být posíleny organizační formy, kde jsou studenti v sociální interakci, tj. týmová práce, diskuse nad informacemi.
|
Title
| - Informační a komunikační technologie ve vzdělávání učitelů, speciálně učitelů přírodních věd a technické výchovy
- Information and communication technology in the education of teachers, specially the teachers of science and technology (en)
|
http://linked.open...kovaStatniPodpora
| |
http://linked.open...ez/celkoveNaklady
| |
http://linked.open...datumDodatniDoRIV
| |
http://linked.open...vavai/cez/dodavka
| |
http://linked.open...ez/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...in/vavai/cez/faze
| |
http://linked.open...ai/cez/hlavniObor
| |
http://linked.open...vai/cez/hodnoceni
| |
http://linked.open.../cez/kategorieVaV
| |
http://linked.open.../cez/klicovaSlova
| - technology of education; information and communication technology; teachers of science; teachers of technology (en)
|
http://linked.open...icUkonceniPodpory
| |
http://linked.open...icZahajeniPodpory
| |
http://linked.open...cez/partnerHlavni
| |
http://linked.open...z/poceVysledkuRIV
| |
http://linked.open...inujicichPrijemcu
| |
http://linked.open...cez/pocetPrijemcu
| |
http://linked.open...ocetSpoluPrijemcu
| |
http://linked.open...enychVysledkuVRIV
| |
http://linked.open.../vavai/cez/resort
| |
http://linked.open...okUkonceniPodpory
| |
http://linked.open...okZahajeniPodpory
| |
http://linked.open...iciPoslednihoRoku
| |
http://linked.open...atUdajeProjZameru
| |
http://linked.open...usZobrazovaneFaze
| |
http://linked.open...n/vavai/cez/zamer
| |
http://linked.open...sledkuDodavatelem
| - Výukové metody založené na použití informačních a komunikačních technologií. E-learning. Diagnostika stylů učení. Modely integrace ICT do pregraduální přípravy učitelů fyziky a chemie. (en)
- Výukové metody založené na použití informačních a komunikačních technologií. E-learning. Diagnostika stylů učení. Modely integrace ICT do pregraduální přípravy učitelů fyziky a chemie. (cs)
|
http://linked.open...cez/zivotniCyklus
| |
is http://linked.open...omain/vavai/zamer
of | |
is http://linked.open...n/vavai/cez/zamer
of | |