Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - A number of authors discusses the problems of distance learning. All agree that there are no direct presentations. That's why the specific requirements for educational support are important. The authors have demonstrated at the conference the multimedia educational support %22Materials science%22, designed for distance learning. This tutorial contains four modules: lectures, exercises, educational tests and consultations. It can be utilized not only for the students of distance learning, but also for daily and combined learning forms. In direct teaching modules can be conveniently applied the practice exercises and consultations. (en)
- O distančním studiu pojednává řada autorů. Všichni se shodují v tom, že se nepřednáší a že jsou kladeny specifické požadavky na výukové opory. Autoři demonstrovali na konferenci multimediální výukovou oporu Nauka o materiálu, určenou pro distanční studium. Tato učební pomůcka obsahuje čtyři moduly: přednášky, procvičování, didaktické testy a konzultace. Uplatnění najde nejen u posluchačů distančního studia, ale i u prezenční a kombinované formy. V přímé výuce lze výhodně aplikovat moduly procvičování a konzultace.
- O distančním studiu pojednává řada autorů. Všichni se shodují v tom, že se nepřednáší a že jsou kladeny specifické požadavky na výukové opory. Autoři demonstrovali na konferenci multimediální výukovou oporu Nauka o materiálu, určenou pro distanční studium. Tato učební pomůcka obsahuje čtyři moduly: přednášky, procvičování, didaktické testy a konzultace. Uplatnění najde nejen u posluchačů distančního studia, ale i u prezenční a kombinované formy. V přímé výuce lze výhodně aplikovat moduly procvičování a konzultace. (cs)
|
Title
| - Learning support for distance form of study (en)
- Výuková opora pro distanční studium
- Výuková opora pro distanční studium (cs)
|
skos:prefLabel
| - Learning support for distance form of study (en)
- Výuková opora pro distanční studium
- Výuková opora pro distanční studium (cs)
|
skos:notation
| - RIV/62156489:43210/14:00225764!RIV15-MSM-43210___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/62156489:43210/14:00225764
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - material science; distance learning; multimedia tutorial support (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Sborník příspěvků z konference a soutěže eLearning 2014
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Filípek, Josef
- Černý, Michal
|
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| |
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |