Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - The object of functional model is a conversion kit of electric power train of recreational vehicle formed by drives placed inside the rims of rear axle wheels. Thus, the construction involves changes in design of rear axle where was made central tube with wheel bearings. Semi modified stock electric engines are also equipped with the regulator enabling regeneration of kinetic energy. The power source is Li-Pol battery; but, it can be replaced by other types of battery with the same parameters. And so, used battery and a regulator are not a part of functional model of presented kit. (en)
- Předmětem funkčního vzorku je úprava pohonu vozidla pro volný čas tvořené záměnou zadní nápravy za tuhou nápravu s dvěma upravenými elektromotory komerční provenience umístěnými přímo v kolech vozidla. Elektropohon je dále tvořen regulátorem zajišťujícím rekuperaci kinetické energie do Li-pol baterií, které však nejsou přímo součástí vlastního funkčního vzorku, protože mohou být nahrazeny dalšími typy z komerční produkce odpovídajích parametrů.
- Předmětem funkčního vzorku je úprava pohonu vozidla pro volný čas tvořené záměnou zadní nápravy za tuhou nápravu s dvěma upravenými elektromotory komerční provenience umístěnými přímo v kolech vozidla. Elektropohon je dále tvořen regulátorem zajišťujícím rekuperaci kinetické energie do Li-pol baterií, které však nejsou přímo součástí vlastního funkčního vzorku, protože mohou být nahrazeny dalšími typy z komerční produkce odpovídajích parametrů. (cs)
|
Title
| - Conversion kit of electric powertrain with wheel drives (en)
- Konverzní kit elektrického pohonu s motory v kolech
- Konverzní kit elektrického pohonu s motory v kolech (cs)
|
skos:prefLabel
| - Conversion kit of electric powertrain with wheel drives (en)
- Konverzní kit elektrického pohonu s motory v kolech
- Konverzní kit elektrického pohonu s motory v kolech (cs)
|
skos:notation
| - RIV/62156489:43210/12:00190977!RIV13-MSM-43210___
|
http://linked.open...avai/predkladatel
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...onomickeParametry
| - Náklady: cena elektromotorů s řízením: 28 000 Kč; výroba části zadní nápravy: 10 000 Kč; úprava elektroinstalace: 4 000 Kč; předpokládaná výrobní cena v sériové výrobě: 40 000 Kč
|
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/62156489:43210/12:00190977
|
http://linked.open...terniIdentifikace
| |
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open...vai/riv/kategorie
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - electric powertrain; Li-polymer Battery; quad (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...echnickeParametry
| - Tuhá náprava se dvěma pohonnými jednotkami - synchronními elektromotory s permanentními magnety instalovanými v kolech vozidla jako náhrada původní zadní nápravy: Motory AKUMOTO 600 upravené pro vestavbu do kol zadní nápravy: Pnom = 3 kW/motor; maximální výkon 6 kW Hmotnost konverzního kitu: 62 kg Konverzí došlo ke změně max. rychlosti na 46 km/h.
|
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Fajman, Martin
- Čupera, Jiří
- Polcar, Adam
- Žák, Marek
|
http://linked.open...avai/riv/vlastnik
| |
http://linked.open...itiJinymSubjektem
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |