Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Marketing communication is an inseparable part of everyday existence for individual participants of market terms. There has occurred all range of changes influencing both the way and range of supply and demand for goods as well as speed and promptitude of moving goods from the manufacturer to the final consumer. Even though all these stages of business relationship are getting faster in general, it is possible to notice that in case of some customers innovative goods are settling in slower then at the others. The contribution is also aimed to determine which information sources are used by chosen age groups to particular purposes and also how the subject of the age cohorts react to chosen advertising impulses. %22Chi-Square%22 test of independence is being used to confirm or dismiss the established hypothesis. (en)
- Marketingová komunikace je nedílnou součástí každodenního bytí jednotlivých aktérů tržních vztahů. V poslední době se v této oblasti udála celá škála změn, jež významným způsobem ovlivňují způsob a rozsah nabídky a poptávky po zboží, a také rychlost a operativnost jeho přesunu od výrobce ke konečnému spotřebiteli. Ač se všechny tyto etapy obchodních vztahů zrychlují obecně, lze vypozorovat, že u některých spotřebitelů se novinky zabydlují pomaleji než u jiných. Příspěvek si tak klade za cíl zjistit, jaké informační zdroje používají vybrané věkové skupiny ke konkrétním účelům, a také jak reagují předmětné věkové kohorty na vybrané reklamní impulzy. K potvrzení či zamítnutí nastolených hypotéz poslouží Chi-kvadrát test nezávislosti.
- Marketingová komunikace je nedílnou součástí každodenního bytí jednotlivých aktérů tržních vztahů. V poslední době se v této oblasti udála celá škála změn, jež významným způsobem ovlivňují způsob a rozsah nabídky a poptávky po zboží, a také rychlost a operativnost jeho přesunu od výrobce ke konečnému spotřebiteli. Ač se všechny tyto etapy obchodních vztahů zrychlují obecně, lze vypozorovat, že u některých spotřebitelů se novinky zabydlují pomaleji než u jiných. Příspěvek si tak klade za cíl zjistit, jaké informační zdroje používají vybrané věkové skupiny ke konkrétním účelům, a také jak reagují předmětné věkové kohorty na vybrané reklamní impulzy. K potvrzení či zamítnutí nastolených hypotéz poslouží Chi-kvadrát test nezávislosti. (cs)
|
Title
| - Informační zdroje a reklamní impulzy v kontextu mezigenerační komparace
- Informační zdroje a reklamní impulzy v kontextu mezigenerační komparace (cs)
- Information sources and advertising impulses in the context of intergenerational comparison. (en)
|
skos:prefLabel
| - Informační zdroje a reklamní impulzy v kontextu mezigenerační komparace
- Informační zdroje a reklamní impulzy v kontextu mezigenerační komparace (cs)
- Information sources and advertising impulses in the context of intergenerational comparison. (en)
|
skos:notation
| - RIV/61989100:27510/11:86079734!RIV12-MSM-27510___
|
http://linked.open...avai/predkladatel
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/61989100:27510/11:86079734
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - Marketing communication, generation, comparation, perception. (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...vEdiceCisloSvazku
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Tradiční a nové v marketingové komunikaci
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...v/pocetStranKnihy
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| |
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |
is http://linked.open...avai/riv/vysledek
of | |