Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - This publication deals with the fact that a whole array of differences exist between Public Relations in the public and private sector. Goals which can be achieved with the help of marketing communication are various, but it will always be most important for the selected field of higher education to create an image which yields further synergistic effects for the school.
- This publication deals with the fact that a whole array of differences exist between Public Relations in the public and private sector. Goals which can be achieved with the help of marketing communication are various, but it will always be most important for the selected field of higher education to create an image which yields further synergistic effects for the school. (en)
- Příspěvek se zabývá skutečností, že mezi Public Relations ve veřejném a v soukromém sektoru existuje celá řada rozdílů. Záměry, kterých lze pomocí marketingové komunikace dosáhnou jsou různé, ale pro vybranou oblast vysokého školství bude vždy nejdůležitější, aby byla vytvořena taková image, která přináší škole další synergické efekty. (cs)
|
Title
| - Public Relations as a Strong Point of Public Universities
- Vnější vztahy a vybrané aspekty veřejných vysokých škol (cs)
- Public Relations as a Strong Point of Public Universities (en)
|
skos:prefLabel
| - Public Relations as a Strong Point of Public Universities
- Vnější vztahy a vybrané aspekty veřejných vysokých škol (cs)
- Public Relations as a Strong Point of Public Universities (en)
|
skos:notation
| - RIV/61989100:27510/07:00017087!RIV09-MSM-27510___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/61989100:27510/07:00017087
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - Public Relations; Public and Private Sector; Universities (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Sborník příspěvků sekce 116: Trendy ve vzdělávání marketingu a obchodu, jejich využití pro zvýšení konkurenceschopnosti
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Vilamová, Šárka
- Halíková, Petra
|
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - VŠB-TUO, Ekonomická fakulta, katedra marketingu a obchodu
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |
is http://linked.open...avai/riv/vysledek
of | |