Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - The aim of our research is to examine current conditions for the development of all the phases of the cognitive process of pupils of first-level primary school geometry, with the focus on the isolated models creation phase and their generalization into generic model. We focus on the availability of suitable exercises in study aids, on the theoretical knowledge of the teacher and their practical skills in using the exercises. This work is part of a long-term research of the Department of Mathematics at the Pedagogical Faculty of University of Ostrava, carried out since 2012 together with the research team of prof. Hejný and output of the 2014 Student?s Grant Competition. (en)
- Cílem našeho výzkumu je ověřit aktuální podmínky pro rozvoj všech fází poznávacího procesu žáka v geometrii prvního stupně ZŠ, zejména fáze tvorby izolovaných modelů a jejich zobecnění do modelu generického. Zajímá nás nabídka vhodných úloh v učebních materiálech, teoretické znalosti učitele a jeho praktické dovednosti úlohy používat. Práce je součástí výzkumu Katedry matematiky PdF OU, který vedeme spolu s výzkumným týmem prof. Hejného od roku 2012, a výstupem Studentské grantové soutěže 2014.
- Cílem našeho výzkumu je ověřit aktuální podmínky pro rozvoj všech fází poznávacího procesu žáka v geometrii prvního stupně ZŠ, zejména fáze tvorby izolovaných modelů a jejich zobecnění do modelu generického. Zajímá nás nabídka vhodných úloh v učebních materiálech, teoretické znalosti učitele a jeho praktické dovednosti úlohy používat. Práce je součástí výzkumu Katedry matematiky PdF OU, který vedeme spolu s výzkumným týmem prof. Hejného od roku 2012, a výstupem Studentské grantové soutěže 2014. (cs)
|
Title
| - Personality of Pupils in the Teaching of Elementary Geometry (en)
- Osobnostní pojetí žáka ve výuce elementární geometrie
- Osobnostní pojetí žáka ve výuce elementární geometrie (cs)
|
skos:prefLabel
| - Personality of Pupils in the Teaching of Elementary Geometry (en)
- Osobnostní pojetí žáka ve výuce elementární geometrie
- Osobnostní pojetí žáka ve výuce elementární geometrie (cs)
|
skos:notation
| - RIV/61988987:17450/14:A1501CTR!RIV15-MSM-17450___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/61988987:17450/14:A1501CTR
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - cognitive process; isolated models; generic model; text-books for first-level primary school geometry; knowledge of teachers of first-level primary school geometry (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Pedagogický výzkum: spojnice mezi teorií a praxí, sborník abstraktů z XXII. ročníku konference České asociace pedagogického výzkumu
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Zemanová, Renáta
- Vaňková, Petra
|
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| |
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |