Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Viele Alltagssituationen kann die Beziehung zwischen dem Teile und dem Ganzen modellieren. Es zeigt sich, dass ein der Ausgangspunkte beim Begreifen der Rechenoperationen das Verstehen dieser Beziehung ist und ist eine Voraussetzung für erfolgreiche Lösung einer Reihe von Aufgaben. Der Kern dieses Beitrages sind intuitive Schülerinterpretationen von zwei Situationentypen: des Verteilen und des Aufteilen. (en)
- Vztahem částí a celku je možné modelovat mnoho pojmů z každodenního života: vztahy v peněžní soustavě, slevy v běžném nakupování, daňový systém, dláždění chodníků atd. V matematice na 1. stupni se zdůrazňuje spojení dvou disjunktních částí v celek jako jeden z přístupů ke sčítání/odčítání. V dalších tématech, kde je vztah části a celku základem (násobení, dělení, zlomek, poměr), se školní vyučování zaměřuje na vytváření početních postupů. Výsledky empirického výzkumu ale ukazují, že děti jsou schopny řešit úlohy z těchto témat bez předchozího výkladu jen na základě intuitivní představy o vztahu částí a celku.
|
Title
| - Vom Ganzen zum Teile und zurück
- Vom Ganzen zum Teile und zurück (en)
|
skos:prefLabel
| - Vom Ganzen zum Teile und zurück
- Vom Ganzen zum Teile und zurück (en)
|
skos:notation
| - RIV/60076658:12410/03:00004644!RIV/2004/MSM/124104/N
|
http://linked.open.../vavai/riv/strany
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...iv/cisloPeriodika
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/60076658:12410/03:00004644
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - mathematics, primary school level, division and multiplication) (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...odStatuVydavatele
| - DE - Spolková republika Německo
|
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Beiträge zum Mathematikunterricht 2003
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...ocetUcastnikuAkce
| |
http://linked.open...nichUcastnikuAkce
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...v/svazekPeriodika
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
| |
number of pages
| |
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |