Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Z provedených výzkumů vyplynulo, že častou příčinou neúspěchu malých a středních podnikatelů je bariéra vzdělání. Proto je cílem příspěvku poodhalit problematické oblasti, které vedou k neúspěšnému nastavení cílů podniku, a dále pak strategii a brání rozvoji samotného podnikatele. Hlavní příčinou je neschopnost pracovat s informacemi, které získávají z prostředí, analyzovat je a interpretovat. Proto jsou v příspěvku rozděleny tak, jak by na sebe mohly navazovat s využitím modelu ETAPPE
- Z provedených výzkumů vyplynulo, že častou příčinou neúspěchu malých a středních podnikatelů je bariéra vzdělání. Proto je cílem příspěvku poodhalit problematické oblasti, které vedou k neúspěšnému nastavení cílů podniku, a dále pak strategii a brání rozvoji samotného podnikatele. Hlavní příčinou je neschopnost pracovat s informacemi, které získávají z prostředí, analyzovat je a interpretovat. Proto jsou v příspěvku rozděleny tak, jak by na sebe mohly navazovat s využitím modelu ETAPPE (cs)
- The main goal of this paper is to discuss the problem of failure of small businesses in area of unreached business plan due to educational barrier (low educational rate in business area). The ETAPPE model is used to describe the process of reaching the knowledge of analysing, interpretation and implementation of information, which the students got from not only form educational process but from electronic resources, which make an influence on their future entrepreneurial decision-making. (en)
|
Title
| - Rozvoj podnikatelských kompetencí pomocí modelu ETAPPE
- Rozvoj podnikatelských kompetencí pomocí modelu ETAPPE (cs)
- Development Of Entrepreneurial Skills By The ETAPPE Model Using (en)
|
skos:prefLabel
| - Rozvoj podnikatelských kompetencí pomocí modelu ETAPPE
- Rozvoj podnikatelských kompetencí pomocí modelu ETAPPE (cs)
- Development Of Entrepreneurial Skills By The ETAPPE Model Using (en)
|
skos:notation
| - RIV/47813059:19520/13:#0002336!RIV14-MSM-19520___
|
http://linked.open...avai/predkladatel
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/47813059:19520/13:#0002336
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - Competencies; ETAPPE model; education; students (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Podnikanie-pedagogické aspekty jeho uplatnenia v praxi
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| |
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |