Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Laboratorní výuka má nezastupitelnou roli pro pochopení složitých hydrodynamických jevů, jejich úspěšné matematické modelování a kalibrace modelů. Zájem kromě našich denních studentů projevují studenti z jiných škol, jsou využívány pro bakalářské, diplomové i doktorské práce. V novém naklápěcím žlabu probíhá také řešení projektů, ale i mezinárodní výuka (studenti TU Luzern, CH). Informace o klastrech WTA a CREA, v nichž působí FAST. Fakulta se podílela na konkrétní realizaci směrnice pro obce, provedla modelové odzkoušení dvojitého dešťového separátoru, výstavba proběhne na ulici Jeneweinova v Brně. Připravované záměry v programu SPOLUPRÁCE.
- Laboratorní výuka má nezastupitelnou roli pro pochopení složitých hydrodynamických jevů, jejich úspěšné matematické modelování a kalibrace modelů. Zájem kromě našich denních studentů projevují studenti z jiných škol, jsou využívány pro bakalářské, diplomové i doktorské práce. V novém naklápěcím žlabu probíhá také řešení projektů, ale i mezinárodní výuka (studenti TU Luzern, CH). Informace o klastrech WTA a CREA, v nichž působí FAST. Fakulta se podílela na konkrétní realizaci směrnice pro obce, provedla modelové odzkoušení dvojitého dešťového separátoru, výstavba proběhne na ulici Jeneweinova v Brně. Připravované záměry v programu SPOLUPRÁCE. (cs)
- Laboratory education has un-fungible role in understanding of complex hydrodynamic problems, their successful mathematical modelling and calibration of the models. Interest about this teaching is not only from the site of students of civil engineering in all forms of study, but also from different universities form Czech Republic (e.g. Mendel University of Agriculture and Forestry Brno, Masaryk University Brno, Palacký University Olomouc) and from the foreign countries (e.g. TU Luzern, CH). The information about the clusters WTA and CREA or cooperation with practice is discussed in second part of the paper. (en)
|
Title
| - Projekt ESF rozšířil možnosti laboratorní výuky ve všech formách studia
- Projekt ESF rozšířil možnosti laboratorní výuky ve všech formách studia (cs)
- ESF PROJECT EXTENDED POSSIBILITIES OF LABORATORY EDUCATION IN ALL FORMS OF STUDY (en)
|
skos:prefLabel
| - Projekt ESF rozšířil možnosti laboratorní výuky ve všech formách studia
- Projekt ESF rozšířil možnosti laboratorní výuky ve všech formách studia (cs)
- ESF PROJECT EXTENDED POSSIBILITIES OF LABORATORY EDUCATION IN ALL FORMS OF STUDY (en)
|
skos:notation
| - RIV/00216305:26110/09:PU80254!RIV10-MSM-26110___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/00216305:26110/09:PU80254
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - laboratory education, claster, ESF, program COOPERATION (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - XIIth international scientific conference Brno
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/projekt
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Pařílková, Jana
- Zachoval, Zbyněk
- Veselý, Jaroslav
|
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Akademické nakladatelství CERM
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |
is http://linked.open...avai/riv/vysledek
of | |