Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - V kapitole jsou charakterizovány zvláštnosti psychického vývoje dětí v souvislosti s poruchou centrální nervové soustavy, např. děti s mozkovou obrnou, která patří k nejčastěji zastoupeným u dětí s tělesným a kombinovaným postižením v dětském věku. Pozornost je věnována dětem po jejich nástupu do mateřské školy, jejich vzdělávání a speciálně pedagogické podpoře. V závěru jsou uvedeny dvě kazuistiky dětí z mateřské školy speciální, které byly zpracovány v rámci kvalitativního výzkumného šetření.
- V kapitole jsou charakterizovány zvláštnosti psychického vývoje dětí v souvislosti s poruchou centrální nervové soustavy, např. děti s mozkovou obrnou, která patří k nejčastěji zastoupeným u dětí s tělesným a kombinovaným postižením v dětském věku. Pozornost je věnována dětem po jejich nástupu do mateřské školy, jejich vzdělávání a speciálně pedagogické podpoře. V závěru jsou uvedeny dvě kazuistiky dětí z mateřské školy speciální, které byly zpracovány v rámci kvalitativního výzkumného šetření. (cs)
- The chapter focuses on specific aspects of mental development of children in connection to central nervous system disorders, i. e. children with cerebral palsy who create the most frequent category among children with physical and multiple disabilities. We pay attention namely to the period after the commencement of pre-school education, their education and special needs support. In the end of the chapter we offer two case studies of children in special nursery school,have been processed in a qualitative research. (en)
|
Title
| - Approaches to Children with Physical Disabilities and Multiple Disabilities (en)
- Specifika přístupu k dětem s tělesným postižením a souběžným postižením více vadami
- Specifika přístupu k dětem s tělesným postižením a souběžným postižením více vadami (cs)
|
skos:prefLabel
| - Approaches to Children with Physical Disabilities and Multiple Disabilities (en)
- Specifika přístupu k dětem s tělesným postižením a souběžným postižením více vadami
- Specifika přístupu k dětem s tělesným postižením a souběžným postižením více vadami (cs)
|
skos:notation
| - RIV/00216224:14410/12:00063788!RIV13-MSM-14410___
|
http://linked.open...avai/predkladatel
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/00216224:14410/12:00063788
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - child with physical disability; child with multiple disabilities; cerebral palsy; preschool education; nursery school (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...vEdiceCisloSvazku
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Předškolní vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami. Preschool Education of Children with Special Educational Needs
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...v/pocetStranKnihy
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| |
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |
is http://linked.open...avai/riv/vysledek
of | |