Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Drawing on a typical example of a videocase from IVŠV videoweb, the paper aims to illustrate the structure of videocases, the theoretical background that informs their content and structure, and aims that the videocases can help to fulfill. Videocase is a videosequence from a real lesson presented together with other material (lesson plan, pupils work, worksheets, teachers commentary etc.) and tasks and questions.The focus of this paper is an example of a videocase through which we will illustrate the development process of videoweb and also the theories that informed the construction of the videocases (didactics, cognitive load theory, research into using video in teachere ducation etc.). Videocases are as well a research tool (collecting qualitative and quantitative data for analysis). (en)
- Předkládaný příspěvek má za cíl na ukázce videopřípadu z IVŠV videowebu pro vzdělávání učitelů anglického jazyka představit strukturu videopřípadu, teoretická východiska, ze kterých obsah i struktura videopřípadů vychází, i cíle, které je možno pomocí videopřípadů sledovat. Videopřípadem se zde rozumí sekvence z videozáznamu reálné výuky doplněná dalšími materiály (plán hodiny, práce žáků, pracovní listy, komentáře učitele apod.) a podněcujícími otázkami a úkoly.Těžištěm prezentace je reálný příklad videopřípadu, na kterém bude ilustrován postup tvorby spolu s teoriemi,o které se autoři videopřípadů při jejich konstrukci opírali (obecná didaktika, didaktika anglického jazyka, teorie kognitivního zatížení, výzkum v oblasti využívání videa v učitelském vzdělávání). Videopřípady slouží také jako výzkumný nástroj (sběr kvalitativních i kvantitativních dat, které jsou analyzovány).
- Předkládaný příspěvek má za cíl na ukázce videopřípadu z IVŠV videowebu pro vzdělávání učitelů anglického jazyka představit strukturu videopřípadu, teoretická východiska, ze kterých obsah i struktura videopřípadů vychází, i cíle, které je možno pomocí videopřípadů sledovat. Videopřípadem se zde rozumí sekvence z videozáznamu reálné výuky doplněná dalšími materiály (plán hodiny, práce žáků, pracovní listy, komentáře učitele apod.) a podněcujícími otázkami a úkoly.Těžištěm prezentace je reálný příklad videopřípadu, na kterém bude ilustrován postup tvorby spolu s teoriemi,o které se autoři videopřípadů při jejich konstrukci opírali (obecná didaktika, didaktika anglického jazyka, teorie kognitivního zatížení, výzkum v oblasti využívání videa v učitelském vzdělávání). Videopřípady slouží také jako výzkumný nástroj (sběr kvalitativních i kvantitativních dat, které jsou analyzovány). (cs)
|
Title
| - Videocase as a buildingblockof IVŠV videoweb for education of English teachers (en)
- Videopřípad jako stavební jednotka IVŠV videowebu pro vzdělávání učitelů anglického jazyka
- Videopřípad jako stavební jednotka IVŠV videowebu pro vzdělávání učitelů anglického jazyka (cs)
|
skos:prefLabel
| - Videocase as a buildingblockof IVŠV videoweb for education of English teachers (en)
- Videopřípad jako stavební jednotka IVŠV videowebu pro vzdělávání učitelů anglického jazyka
- Videopřípad jako stavební jednotka IVŠV videowebu pro vzdělávání učitelů anglického jazyka (cs)
|
skos:notation
| - RIV/00216224:14410/11:00055584!RIV12-MSM-14410___
|
http://linked.open...avai/predkladatel
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/00216224:14410/11:00055584
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - Teacher education; videocase; video in teacher education (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Smíšený design v pedagogickém výzkumu: sborník příspěvků z 19. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu.
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
number of pages
| |
http://bibframe.org/vocab/doi
| - 10.5817/PdF.P210-CAPV-2012-39
|
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| |
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |
is http://linked.open...avai/riv/vysledek
of | |