Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Contemporary pedagogy seeks an optimal way how to influence a child so that it understands a musical report. A song helps to comprehension and an ability to perceive tones and then to follow a melody tune in connection with a rhythmical part. It has not only an esthetical, cognitive and social value but also a pedagogical value. It includes understandable musical means which children acquire and later search for and discover in other songs and different more demanding compositions. In connection with other kinds of arts, a song helps the harmonic development of a personality. Content addresses the reference project - Current Issues in contemporary music education theory and practice III. (en)
- Současná hudební pedagogika stále hledá optimální cestu, jak působit na dítě, aby porozumělo hudebnímu sdělení. Ke srozumitelnosti a schopnosti vnímat tóny, následně sledovat vedení melodické linky v propojení s rytmickou stránkou, napomáhá píseň. Plní nejenom funkci esteticko-poznávací a společenskou, ale má i hodnotu výchovnou. Obsahuje čitelné, pro děti srozumitelné, hudebně vyjadřovací prostředky, které si postupně osvojují a dále hledají a objevují v jiných písních a kompozičně náročnějších skladbách. V propojení s jinými druhy umění napomáhá k harmonickému rozvoji osobnosti. Obsahová náplň reaguje na sledovaný záměr - Aktuální otázky současné hudebně výchovné teorie a praxe III.
- Současná hudební pedagogika stále hledá optimální cestu, jak působit na dítě, aby porozumělo hudebnímu sdělení. Ke srozumitelnosti a schopnosti vnímat tóny, následně sledovat vedení melodické linky v propojení s rytmickou stránkou, napomáhá píseň. Plní nejenom funkci esteticko-poznávací a společenskou, ale má i hodnotu výchovnou. Obsahuje čitelné, pro děti srozumitelné, hudebně vyjadřovací prostředky, které si postupně osvojují a dále hledají a objevují v jiných písních a kompozičně náročnějších skladbách. V propojení s jinými druhy umění napomáhá k harmonickému rozvoji osobnosti. Obsahová náplň reaguje na sledovaný záměr - Aktuální otázky současné hudebně výchovné teorie a praxe III. (cs)
|
Title
| - Píseň - integrativní východisko hudebního vzdělávání
- The Song - An Integrative Base of Music Education (en)
- Píseň - integrativní východisko hudebního vzdělávání (cs)
|
skos:prefLabel
| - Píseň - integrativní východisko hudebního vzdělávání
- The Song - An Integrative Base of Music Education (en)
- Píseň - integrativní východisko hudebního vzdělávání (cs)
|
skos:notation
| - RIV/00216224:14410/08:00034136!RIV10-MSM-14410___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/00216224:14410/08:00034136
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - song; melody tune; rhythmical part; musical report (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Aktuální otázky současné hudebně výchovné teorie a praxe III
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |
is http://linked.open...avai/riv/vysledek
of | |