Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
rdfs:seeAlso
| |
Description
| - Continuing in the line of the researchers' previous works, focus attention on the theoretical-analytical and numerical methods of analysis of dynamic systems with kinematic linkage Ä gearings, and on the forecast of their reliability above all in the casof controlled driving systems. Particularly:(a) prepare an analysis of the influence of damping, non-linear conservative and parametric forces on the dynamic properties - phenomena of regular and irregular-chaotic movements,(b) focus attention on the development and application of progressive methods of ensuring the reliability of complex systems at the pre-production stage, based on the international standards of the ISO IEC MIL Ä STD type,(c) work out a theory of modelling for the dynamics of a modern spur gears with the influence of internal exciting and damping forces, generated at the same time by the mesh of each different pair of gears, respecting their dependence not only on time and position of the mesh, but also of their loading.On the (en)
- V návaznost na předchozí práce řešitelů zaměřit pozornost na teoreticko-analytické a numerické metody analýzy dynamiky soustav s ozubenými koly a predikci spolehlivosti především u řízených pohonových soustav. Zejména: (a) vypracovat analýzu vlivu tlumících, nelineárních konzervativních a parametrických sil na dynamické vlastnosti - feno- mény regulárních a iregulárních - chaotických pohybů a nezávisle ověřit analytickou metodiku numerickými simulacemi; (b) zaměřit pozornost na rozvoj a aplikaci progresívních metod zabezpečování spolehlivosti složitých soustav v předvýrobní etapě, vycházející z mezinárodních norem typu ISO IEC MIL -- STD; (c) vypracovat teorii modelování dynamiky moderního čelního ozubení s vlivem vnitřních budících a tlumících sil, gene- rovaných současně v záběrech jednotlivých párů zubů, respektující jejich závislosti nejen na čase, či poloze záběru, ale nově již i na zatížení. Na základě dosažených výsledků přispět z hlediska základního i aplikovaného poznání k teoretickému
|
Title
| - Methods of analysis of quasistatic and dynamic properties of modern interactive driving systems and forecast of their reliability (en)
- Metody analýzy kvazistatických a dynamických vlastností moderních interaktivních pohonových soustav a predikce jejich spolehlivosti
|
skos:notation
| |
http://linked.open...avai/cep/aktivita
| |
http://linked.open...kovaStatniPodpora
| |
http://linked.open...ep/celkoveNaklady
| |
http://linked.open...datumDodatniDoRIV
| |
http://linked.open...i/cep/druhSouteze
| |
http://linked.open...ep/duvernostUdaju
| |
http://linked.open.../cep/fazeProjektu
| |
http://linked.open...ai/cep/hlavniObor
| |
http://linked.open...hodnoceniProjektu
| |
http://linked.open.../cep/klicovaSlova
| |
http://linked.open...ep/partnetrHlavni
| |
http://linked.open...inujicichPrijemcu
| |
http://linked.open...cep/pocetPrijemcu
| |
http://linked.open...ocetSpoluPrijemcu
| |
http://linked.open.../pocetVysledkuRIV
| |
http://linked.open...enychVysledkuVRIV
| |
http://linked.open...iciPoslednihoRoku
| |
http://linked.open...atUdajeProjZameru
| |
http://linked.open.../vavai/cep/soutez
| |
http://linked.open...usZobrazovaneFaze
| |
http://linked.open...ai/cep/typPojektu
| |
http://linked.open.../cep/vedlejsiObor
| |
http://linked.open...jektu+dodavatelem
| - Byla vypracována nová analytická a simulační, (numerická) metoda analýzy vlivu parametrů tlumení, směrových tuhostí podpor a dalších vlivů na dynamickou sílu, působící v záběru ozubení, která je rozhodující pro dimenzionální a hmotnostní minimalizaci náv (cs)
|
http://linked.open...tniCyklusProjektu
| |
is http://linked.open...vavai/riv/projekt
of | |
is http://linked.open...vavai/cep/projekt
of | |