Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - The theoretical study combined with empirical probes is focused on the key issue of educational theory and practice: How to capitalize from students diversity for effective learning of all? In the core of the study there is a description and interpretation of some instructional strategies based on working with cognitive conflict in the cooperative context - cooperative strategies, academic controversies, drama strategies. The strategies are interpreted in the frame of 1. the whole school concept 2. conflict based educational concept - in social constructivistic paradigma 3. views on heterogenity and homogenity in educational environment. The key issues are seen in implementation processes, in the broader space for the strategies which are elaborated theoretically and empirically testified, but limited in our school practice. (en)
- Teoretická studie kombinovaná s výstupy z empirických sond je zaměřena na klíčovou otázku vzdělávací teorie i praxe: Jak využít potenciál žákovské diverzity pro efektivní učení všech? Jádrem studie je popis a interpretace vybraných výukových strategií založených na práci s poznávacím konfliktem v kooperativním kontextu - kooperativní strategie, strategie učebních sporů a dramaticko výchovné strategie. Tyto strategie jsou vztahovány k rámci 1. pojetí školy 2. pojetí vzdělávání, které je na kategorii konfliktu založeno - v paradigmatu sociálního konstruktivismu 3. pohledů na heterogenitu a homogenitu ve vzdělávacím prostředí. Základní problém je spatřován v implementačních procesech: v možnosti většího prostoru pro tyto strategie, které jsou teoreticky propracovány a empiricky ověřeny, jejich výskyt v praxi naší školy je však prozatím limitovaný.
- Teoretická studie kombinovaná s výstupy z empirických sond je zaměřena na klíčovou otázku vzdělávací teorie i praxe: Jak využít potenciál žákovské diverzity pro efektivní učení všech? Jádrem studie je popis a interpretace vybraných výukových strategií založených na práci s poznávacím konfliktem v kooperativním kontextu - kooperativní strategie, strategie učebních sporů a dramaticko výchovné strategie. Tyto strategie jsou vztahovány k rámci 1. pojetí školy 2. pojetí vzdělávání, které je na kategorii konfliktu založeno - v paradigmatu sociálního konstruktivismu 3. pohledů na heterogenitu a homogenitu ve vzdělávacím prostředí. Základní problém je spatřován v implementačních procesech: v možnosti většího prostoru pro tyto strategie, které jsou teoreticky propracovány a empiricky ověřeny, jejich výskyt v praxi naší školy je však prozatím limitovaný. (cs)
|
Title
| - Výukové strategie a potenciál diverzity ve třídě
- Výukové strategie a potenciál diverzity ve třídě (cs)
- Educational strategies and diversity classroom potential (en)
|
skos:prefLabel
| - Výukové strategie a potenciál diverzity ve třídě
- Výukové strategie a potenciál diverzity ve třídě (cs)
- Educational strategies and diversity classroom potential (en)
|
skos:notation
| - RIV/00216208:11210/09:00200697!RIV10-GA0-11210___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...iv/cisloPeriodika
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/00216208:11210/09:00200697
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - Educational; strategies; diversity; classroom; potential (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...odStatuVydavatele
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| |
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/projekt
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
issn
| |
number of pages
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |
is http://linked.open...avai/riv/vysledek
of | |