This HTML5 document contains 35 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cez/hodnoceni/
n13http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/MSM0021622421/
n12http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cez/statusZobrazovaneFaze/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cez/faze/
n19http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/resort/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cez/
n7http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/dodavka/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cez/zamer/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cez/zivotniCyklus/
n10http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/cez/prideleniPodpory/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cez/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cez/obor/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cez/kategorieVaV/
n8http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:MSM0021622421
rdf:type
n9:Zamer
dcterms:description
The research plan SCHOOL AND HEALTH FOR THE 21st CENTURY represents a wide, multidisciplinary project in which specialists from social and natural sciences dealing with teachers education, educationalists,physicians and psychologists come together in order to elaborate the exploitation of modern world health policy and ideology in the life of current school. Výzkumný záměr ŠKOLA A ZDRAVÍ PRO 21. STOLETÍ představuje široký, multidisciplinární projekt, kde se spojují odborníci společenských a přírodních věd zabývající se zejména vzděláváním učitelů, tj. pedagogové, lékaři a psychologové, rozpracovává využívánía ideologie v životě současné školy. Projekt se zabývá problematikou zdravého životního stylu a zdravotního chování, které škola může a má ovlivňovat, a chce dát škole informace, které by umožnily zefektivnit výchovu ke zdraví zejména mladé generace. Cílzabudování problematiky zdraví v jeho složce tělesné, psychické a sociální do základního školního vzdělání, vytvoření metodologické a metodické koncepce výchovy a podpory zdraví a ověření evaluačních nástrojů ke zjišťování efektivity zdravotní uvědoměloszáměru vycházejí z materiálů Světové zdravotnické organizace (SZO/WHO) ZDRAVÍ 21 a následného vládního usnesení k Dlouhodobému programu zlepšování zdravotního stavu obyvatelství České republiky ze dne 30. října 2002, z rozpracování těchto závěru do škols
dcterms:title
Škola a zdraví pro 21. století SCHOOL and HEALTH for the 21st CENTURY
n3:celkovaStatniPodpora
n13:celkovaStatniPodpora
n3:celkoveNaklady
n13:celkoveNaklady
n3:datumDodatniDoRIV
2012-08-17+02:00
n3:dodavka
n7:CEZ12-MSM-U%2F01%3A1
n3:duvernostUdaju
n6:S
n3:faze
n11:33097870
n3:hlavniObor
n17:AM
n3:hodnoceni
n14:U
n3:kategorieVaV
n15:NV
n3:klicovaSlova
educationalists; SCHOOL; HEALTH
n3:partnerHlavni
n12:orjk%3A14410
n3:poceVysledkuRIV
926
n3:pocetKoordinujicichPrijemcu
0
n3:pocetPrijemcu
1
n3:pocetSpoluPrijemcu
0
n3:pocetZverejnenychVysledkuVRIV
926
n3:posledniUvolneniVMinulemRoce
2011-01-26+01:00
n3:prideleniPodpory
n10:144%2F2010-31
n3:resort
n19:MSM
n3:sberDatUcastniciPoslednihoRoku
n8:2011
n3:sberDatUdajeProjZameru
n8:2012
n3:statusZobrazovaneFaze
n16:DUU
n3:ukonceniReseni
2011-12-31+01:00
n3:vedlejsiObor
n17:FM n17:AN
n3:zahajeniReseni
2005-01-01+01:00
n3:zamer
n18:Z
n3:zhodnoceniVysledkuDodavatelem
The objectives of the project were fully met. In some parameters were achieved very important results. The project has been solved in accordance with the requirement for sustainability. A key benefit is the increase in the qualification structure of the team members. Scientific results of the research project and have not been isolated from teaching and were transferred into relevant subjects. Cíle výzkumného záměru byly zcela splněny. V některých položkách bylo dosaženo lepších výsledků proti plánu – zejména mezinárodní spolupráce a publikace. Projekt byl vyřešen v souladu s požadavkem na trvalou udržitelnost. Podstatným přínosem je zvýšení kvalifikační struktury týmu řešitelů. Vědecký záměr a výsledky výzkumu nebyly izolovány od výuky a promítly se do relevantních předmětů.
n3:zivotniCyklus
n5:ZBBBBBKU