This HTML5 document contains 43 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n15http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/statKonaniAkce/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n4http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n18http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F60457856%3A_____%2F14%3A00442731%21RIV15-AV0-60457856/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n11http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F60457856%3A_____%2F14%3A00442731%21RIV15-AV0-60457856
rdf:type
n7:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
This project activity is focused on enriching and improving the quality of natural science subjects through innovative and up-to-date teaching methods in the school laboratory, by providing specialist training for secondary school teachers. The courses, which take place in professional laboratories, introduce teachers to specially prepared teaching experiments, which the teachers can later teach in their own school labs. The experiments are prepared by experts (university researchers and teaching methodology specialists), and each teacher provided with a complete set of materials for its implementation at school. The portfolio of ten practical lessons offers secondary level teachers a wide variety of effective new hands-on teaching ideas, reducing the teacher’s preparation workload, and providing inspiration in the form of new methods, teaching aids and tools for lab-based practicals. We believe that these experiments and practical learning methods are highly effective in encouraging students to pursue their interest in further scientific study. Tato aktivita projektu je zaměřena na vzdělávání středoškolských pedagogů s cílem obohatit a zkvalitnit výuku přírodovědných oborů prostřednictvím inovativních a moderních výukových metod ve školních laboratořích. Náplní vzdělávacího kurzu je pilotování výukových hodin v laboratořích vědeckého pracoviště, které budou následně využitelné v laboratorních cvičeních ve školách. Pro potřebu těchto kurzů odborní garanti z řad VŠ pedagogů, didaktiků a vědeckých pracovníků připravili kompletní výukovou sadu do laboratorních cvičení. Primárním přínosem vytvořeného portfolia 10 laboratorních cvičení je, že se SŠ pedagogům nabídne široká škála nových možností výuky, sníží se časová náročnost přípravy pedagoga na výuku a v neposlední řadě se seznámí s moderními didaktickými metodami, učebními pomůckami a přístroji pro laboratorní výuku. Věříme, že experimenty a názorné ukázky při laboratorních cvičeních jsou silným faktorem pro další studium přírodních věd u zainteresovaných studentů. Tato aktivita projektu je zaměřena na vzdělávání středoškolských pedagogů s cílem obohatit a zkvalitnit výuku přírodovědných oborů prostřednictvím inovativních a moderních výukových metod ve školních laboratořích. Náplní vzdělávacího kurzu je pilotování výukových hodin v laboratořích vědeckého pracoviště, které budou následně využitelné v laboratorních cvičeních ve školách. Pro potřebu těchto kurzů odborní garanti z řad VŠ pedagogů, didaktiků a vědeckých pracovníků připravili kompletní výukovou sadu do laboratorních cvičení. Primárním přínosem vytvořeného portfolia 10 laboratorních cvičení je, že se SŠ pedagogům nabídne široká škála nových možností výuky, sníží se časová náročnost přípravy pedagoga na výuku a v neposlední řadě se seznámí s moderními didaktickými metodami, učebními pomůckami a přístroji pro laboratorní výuku. Věříme, že experimenty a názorné ukázky při laboratorních cvičeních jsou silným faktorem pro další studium přírodních věd u zainteresovaných studentů.
dcterms:title
Kurz Otevřené vědy pro SŠ pedagogy chemie Kurz Otevřené vědy pro SŠ pedagogy chemie Open Science for Secondary Grammar School Teachers -Chemistry
skos:prefLabel
Kurz Otevřené vědy pro SŠ pedagogy chemie Open Science for Secondary Grammar School Teachers -Chemistry Kurz Otevřené vědy pro SŠ pedagogy chemie
skos:notation
RIV/60457856:_____/14:00442731!RIV15-AV0-60457856
n3:aktivita
n10:I n10:Z
n3:aktivity
I, Z(AV0Z00950701)
n3:dodaniDat
n11:2015
n3:domaciTvurceVysledku
n15:1144243 n15:4649168
n3:druhVysledku
n8:W
n3:duvernostUdaju
n16:S
n3:entitaPredkladatele
n18:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
25338
n3:idVysledku
RIV/60457856:_____/14:00442731
n3:jazykVysledku
n17:cze
n3:klicovaSlova
secondary grammar school teachers; open science; chemistry
n3:klicoveSlovo
n12:open%20science n12:chemistry n12:secondary%20grammar%20school%20teachers
n3:kontrolniKodProRIV
[CFEAFADCE623]
n3:mistoKonaniAkce
Brno
n3:obor
n5:AE
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
2
n3:pocetTvurcuVysledku
2
n3:pocetUcastnikuAkce
20
n3:pocetZahranicnichUcastnikuAkce
0
n3:rokUplatneniVysledku
n11:2014
n3:statKonaniAkce
n13:CZ
n3:tvurceVysledku
Augustinová, Andrea Borovský, Petr
n3:typAkce
n6:CST
n3:ukonceniAkce
2014-10-24+02:00
n3:zahajeniAkce
2014-10-20+02:00
n3:zamer
n4:AV0Z00950701