This HTML5 document contains 43 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/statKonaniAkce/
n13http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n14http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F60457856%3A_____%2F14%3A00442730%21RIV15-AV0-60457856/
n9http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n12http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F60457856%3A_____%2F14%3A00442730%21RIV15-AV0-60457856
rdf:type
skos:Concept n11:Vysledek
dcterms:description
Tato aktivita projektu je zaměřena na vzdělávání středoškolských pedagogů s cílem obohatit a zkvalitnit výuku přírodovědných oborů prostřednictvím inovativních a moderních výukových metod ve školních laboratořích. Náplní vzdělávacího kurzu je pilotování výukových hodin v laboratořích vědeckého pracoviště, které budou následně využitelné v laboratorních cvičeních ve školách. Pro potřebu těchto kurzů odborní garanti z řad VŠ pedagogů, didaktiků a vědeckých pracovníků připravili kompletní výukovou sadu do laboratorních cvičení. Primárním přínosem vytvořeného portfolia 10 laboratorních cvičení je, že se SŠ pedagogům nabídne široká škála nových možností výuky, sníží se časová náročnost přípravy pedagoga na výuku a v neposlední řadě se seznámí s moderními didaktickými metodami, učebními pomůckami a přístroji pro laboratorní výuku. Věříme, že experimenty a názorné ukázky při laboratorních cvičeních jsou silným faktorem pro další studium přírodních věd u zainteresovaných studentů. This project activity is focused on enriching and improving the quality of natural science subjects through innovative and up-to-date teaching methods in the school laboratory, by providing specialist training for secondary school teachers. The courses, which take place in professional laboratories, introduce teachers to specially prepared teaching experiments, which the teachers can later teach in their own school labs. The experiments are prepared by experts (university researchers and teaching methodology specialists), and each teacher provided with a complete set of materials for its implementation at school. The portfolio of ten practical lessons offers secondary level teachers a wide variety of effective new hands-on teaching ideas, reducing the teacher’s preparation workload, and providing inspiration in the form of new methods, teaching aids and tools for lab-based practicals. We believe that these experiments and practical learning methods are highly effective in encouraging students to pursue their interest in further scientific study. Tato aktivita projektu je zaměřena na vzdělávání středoškolských pedagogů s cílem obohatit a zkvalitnit výuku přírodovědných oborů prostřednictvím inovativních a moderních výukových metod ve školních laboratořích. Náplní vzdělávacího kurzu je pilotování výukových hodin v laboratořích vědeckého pracoviště, které budou následně využitelné v laboratorních cvičeních ve školách. Pro potřebu těchto kurzů odborní garanti z řad VŠ pedagogů, didaktiků a vědeckých pracovníků připravili kompletní výukovou sadu do laboratorních cvičení. Primárním přínosem vytvořeného portfolia 10 laboratorních cvičení je, že se SŠ pedagogům nabídne široká škála nových možností výuky, sníží se časová náročnost přípravy pedagoga na výuku a v neposlední řadě se seznámí s moderními didaktickými metodami, učebními pomůckami a přístroji pro laboratorní výuku. Věříme, že experimenty a názorné ukázky při laboratorních cvičeních jsou silným faktorem pro další studium přírodních věd u zainteresovaných studentů.
dcterms:title
Kurz Otevřené vědy pro SŠ pedagogy fyziky Kurz Otevřené vědy pro SŠ pedagogy fyziky Open Science for Secondary Grammar School Teachers -Physics
skos:prefLabel
Kurz Otevřené vědy pro SŠ pedagogy fyziky Kurz Otevřené vědy pro SŠ pedagogy fyziky Open Science for Secondary Grammar School Teachers -Physics
skos:notation
RIV/60457856:_____/14:00442730!RIV15-AV0-60457856
n4:aktivita
n5:Z n5:I
n4:aktivity
I, Z(AV0Z00950701)
n4:dodaniDat
n12:2015
n4:domaciTvurceVysledku
n13:4649168 n13:1144243
n4:druhVysledku
n7:W
n4:duvernostUdaju
n16:S
n4:entitaPredkladatele
n14:predkladatel
n4:idSjednocenehoVysledku
25339
n4:idVysledku
RIV/60457856:_____/14:00442730
n4:jazykVysledku
n15:cze
n4:klicovaSlova
secondary grammar school teachers; open science; physics
n4:klicoveSlovo
n6:open%20science n6:physics n6:secondary%20grammar%20school%20teachers
n4:kontrolniKodProRIV
[87A7E7CF70C4]
n4:mistoKonaniAkce
Praha
n4:obor
n17:AE
n4:pocetDomacichTvurcuVysledku
2
n4:pocetTvurcuVysledku
2
n4:pocetUcastnikuAkce
20
n4:pocetZahranicnichUcastnikuAkce
0
n4:rokUplatneniVysledku
n12:2014
n4:statKonaniAkce
n18:CZ
n4:tvurceVysledku
Augustinová, Andrea Borovský, Petr
n4:typAkce
n10:CST
n4:ukonceniAkce
2014-10-17+02:00
n4:zahajeniAkce
2014-10-13+02:00
n4:zamer
n9:AV0Z00950701