This HTML5 document contains 43 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/statKonaniAkce/
n14http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n9http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n13http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F60457856%3A_____%2F14%3A00442729%21RIV15-AV0-60457856/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n12http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F60457856%3A_____%2F14%3A00442729%21RIV15-AV0-60457856
rdf:type
skos:Concept n11:Vysledek
dcterms:description
Tato aktivita projektu je zaměřena na vzdělávání středoškolských pedagogů s cílem obohatit a zkvalitnit výuku přírodovědných oborů prostřednictvím inovativních a moderních výukových metod ve školních laboratořích. Náplní vzdělávacího kurzu je pilotování výukových hodin v laboratořích vědeckého pracoviště, které budou následně využitelné v laboratorních cvičeních ve školách. Pro potřebu těchto kurzů odborní garanti z řad VŠ pedagogů, didaktiků a vědeckých pracovníků připravili kompletní výukovou sadu do laboratorních cvičení. Primárním přínosem vytvořeného portfolia 10 laboratorních cvičení je, že se SŠ pedagogům nabídne široká škála nových možností výuky, sníží se časová náročnost přípravy pedagoga na výuku a v neposlední řadě se seznámí s moderními didaktickými metodami, učebními pomůckami a přístroji pro laboratorní výuku. Věříme, že experimenty a názorné ukázky při laboratorních cvičeních jsou silným faktorem pro další studium přírodních věd u zainteresovaných studentů. Tato aktivita projektu je zaměřena na vzdělávání středoškolských pedagogů s cílem obohatit a zkvalitnit výuku přírodovědných oborů prostřednictvím inovativních a moderních výukových metod ve školních laboratořích. Náplní vzdělávacího kurzu je pilotování výukových hodin v laboratořích vědeckého pracoviště, které budou následně využitelné v laboratorních cvičeních ve školách. Pro potřebu těchto kurzů odborní garanti z řad VŠ pedagogů, didaktiků a vědeckých pracovníků připravili kompletní výukovou sadu do laboratorních cvičení. Primárním přínosem vytvořeného portfolia 10 laboratorních cvičení je, že se SŠ pedagogům nabídne široká škála nových možností výuky, sníží se časová náročnost přípravy pedagoga na výuku a v neposlední řadě se seznámí s moderními didaktickými metodami, učebními pomůckami a přístroji pro laboratorní výuku. Věříme, že experimenty a názorné ukázky při laboratorních cvičeních jsou silným faktorem pro další studium přírodních věd u zainteresovaných studentů. This project activity is focused on enriching and improving the quality of natural science subjects through innovative and up-to-date teaching methods in the school laboratory, by providing specialist training for secondary school teachers. The courses, which take place in professional laboratories, introduce teachers to specially prepared teaching experiments, which the teachers can later teach in their own school labs. The experiments are prepared by experts (university researchers and teaching methodology specialists), and each teacher provided with a complete set of materials for its implementation at school. The portfolio of ten practical lessons offers secondary level teachers a wide variety of effective new hands-on teaching ideas, reducing the teacher’s preparation workload, and providing inspiration in the form of new methods, teaching aids and tools for lab-based practicals. We believe that these experiments and practical learning methods are highly effective in encouraging students to pursue their interest in further scientific study.
dcterms:title
Kurz Otevřené vědy pro SŠ pedagogy biologie Kurz Otevřené vědy pro SŠ pedagogy biologie Open Science for Secondary Grammar School Teachers -Biology
skos:prefLabel
Kurz Otevřené vědy pro SŠ pedagogy biologie Kurz Otevřené vědy pro SŠ pedagogy biologie Open Science for Secondary Grammar School Teachers -Biology
skos:notation
RIV/60457856:_____/14:00442729!RIV15-AV0-60457856
n3:aktivita
n6:I n6:Z
n3:aktivity
I, Z(AV0Z00950701)
n3:dodaniDat
n12:2015
n3:domaciTvurceVysledku
n14:4649168 n14:1144243
n3:druhVysledku
n4:W
n3:duvernostUdaju
n17:S
n3:entitaPredkladatele
n13:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
25337
n3:idVysledku
RIV/60457856:_____/14:00442729
n3:jazykVysledku
n15:cze
n3:klicovaSlova
secondary grammar school teachers; open science; biology
n3:klicoveSlovo
n8:open%20science n8:secondary%20grammar%20school%20teachers n8:biology
n3:kontrolniKodProRIV
[2D940438182A]
n3:mistoKonaniAkce
Brno
n3:obor
n18:AE
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
2
n3:pocetTvurcuVysledku
2
n3:pocetUcastnikuAkce
20
n3:pocetZahranicnichUcastnikuAkce
0
n3:rokUplatneniVysledku
n12:2014
n3:statKonaniAkce
n16:CZ
n3:tvurceVysledku
Borovský, Petr Augustinová, Andrea
n3:typAkce
n10:CST
n3:ukonceniAkce
2014-10-10+02:00
n3:zahajeniAkce
2014-10-06+02:00
n3:zamer
n9:AV0Z00950701