This HTML5 document contains 42 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/druhSouteze/
n21http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/typPojektu/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/zivotniCyklusProjektu/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/hodnoceniProjektu/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n16http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/kategorie/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/duvernostUdaju/
rdfshttp://www.w3.org/2000/01/rdf-schema#
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/fazeProjektu/
n11http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/1F45A%2F021%2F120/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/obor/
n14http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/soutez/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/statusZobrazovaneFaze/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/
n18http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/aktivita/
n4http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:1F45A%2F021%2F120
rdf:type
n20:Projekt
rdfs:seeAlso
http://www.isvav.cz/projectDetail.do?rowId=1F45A/021/120
dcterms:description
The project is based on the latest achievements of basic research in the field of interaction vehicle - road - gravity. The interaction approach is at present developed in all states with advanced transport technology. The original Czech diagnostic system DYNVIA enables the evaluation of the traffic route from the point of view of kinematical and impulse inputs to the loading of vehicles. At the same time, based on the interaction system coupling, using the parametric identification, the dynamic frequency transfer will be estimated for a typical representative of vehicles TIR, which above all load and gradually degrade pavement of traffic routes. The result of the project will consist in the relevant methodology and proposal for amendments to the standards for the assessment of the pavement quality from the point of view of the influence of short and long wave lengths on the degradation of surfacing or of the whole pavement, respectively. Projekt vychází z nejnovějších poznatků základního výzkumu interakcí vozidlo-vozovka-gravitace. Interakční přístup je v současné době rozvíjen ve státech s vyspělou dopravní technikou. Původní český diagnostický systém DYNVIA umožňuje hodnotit dopravní cesty z hlediska kinematických i impulzních vstupů do zatížení vozidel. Současně na základě interakční systémové vazby parametrickou identifikací zjistí frekvenční dynamický přenos typického představitele vozidel TIR, která především zatěžují a postupně degradují vozovky dopravních cest. Výsledkem bude metodika a návrh novelizace normy pro hodnocení kvality vozovek z hlediska působení krátkých nebo dlouhých délek vln na degradaci povrchových krytů nebo celé konstrukce vozovek.
dcterms:title
Výzkum dopravních cest se zvýšenou dynamickou odezvou vozidel a vývoj jejich degradace působením kinematickými a impulsními zatíženími. Research of the roads with increased dynamical response of the vehicles and development of their degradation produced by the kinematical and impulse loadings.
skos:notation
1F45A/021/120
n3:aktivita
n18:1F
n3:celkovaStatniPodpora
n11:celkovaStatniPodpora
n3:celkoveNaklady
n11:celkoveNaklady
n3:datumDodatniDoRIV
2007-06-21+02:00
n3:druhSouteze
n17:VS
n3:duvernostUdaju
n15:S
n3:fazeProjektu
n8:2682059
n3:hlavniObor
n5:JO
n3:hodnoceniProjektu
n13:U
n3:kategorie
n12:ZV
n3:klicovaSlova
Dynamické interakce vozidlo - vozovka - gravitace, výkonová spektrální hustota nerovností, krátké a dlouhé vlny nerovností, frekvenční dynamický přenos vozidel, klouzavý rozptyl, úseky zvýšené dynamické odezvy, degradace povrchových krytů a celých konstr
n3:partnetrHlavni
n16:ico%3A13140400
n3:pocetKoordinujicichPrijemcu
0
n3:pocetPrijemcu
1
n3:pocetSpoluPrijemcu
1
n3:pocetVysledkuRIV
3
n3:pocetZverejnenychVysledkuVRIV
3
n3:rokUkonceniPodpory
n4:2006
n3:rokZahajeniPodpory
n4:2004
n3:sberDatUcastniciPoslednihoRoku
n4:2006
n3:sberDatUdajeProjZameru
n4:2007
n3:soutez
n14:SMD0200401
n3:statusZobrazovaneFaze
n19:DUU
n3:typPojektu
n21:P
n3:vedlejsiObor
n5:AQ n5:JS
n3:zhodnoceni+vysledku+projektu+dodavatelem
The specified goal was accomplish. The diagnostic interactiv methodology DYNVIA was verified and the basis for change of the czech standard no. 736175 was worked up. Stanovený cíl projektu byl splněn. Diagnostická interakční metodika DYNVIA byla ověřena, byly vypracovány podklady pro změnu ČSN 736175.
n3:zivotniCyklusProjektu
n10:ZBKU
n3:klicoveSlovo
Dynamické interakce vozidlo - vozovka - gravitace výkonová spektrální hustota nerovností klouzavý rozptyl frekvenční dynamický přenos vozidel krátké a dlouhé vlny nerovností úseky zvýšené dynamické odezvy