. . "31/10" . . "10" . . "Provozovatel je povinen prov\u00E9st nejpozd\u011Bji do 30 kalend\u00E1\u0159n\u00EDch dn\u016F od po\u010D\u00E1tku kalend\u00E1\u0159n\u00EDho roku n\u00E1sleduj\u00EDc\u00EDho po za\u0159azen\u00ED \u00FAdaj\u016F do informa\u010Dn\u00EDho syst\u00E9mu v\u00FDzkumu a v\u00FDvoje kontrolu souladu mezi \u00FAdaji r\u016Fzn\u00FDch poskytovatel\u016F v\u010Detn\u011B kontroly jejich souladu s \u00FAdaji za\u0159azen\u00FDmi v p\u0159edch\u00E1zej\u00EDc\u00EDch letech. P\u0159i zji\u0161t\u011Bn\u00ED nesouladu, kter\u00FD znemo\u017E\u0148uje pln\u011Bn\u00ED c\u00EDl\u016F informa\u010Dn\u00EDho syst\u00E9mu uveden\u00FDch v \u00A7 30 odst. 2, nebo dojde-li zm\u011Bnou zvl\u00E1\u0161tn\u00EDch pr\u00E1vn\u00EDch p\u0159edpis\u016F ke zm\u011Bn\u011B \u010D\u00EDseln\u00EDk\u016F nebo datov\u00FDch prvk\u016F informa\u010Dn\u00EDho syst\u00E9mu v\u00FDzkumu a v\u00FDvoje podle \u00A7 30 odst. 3, je provozovatel opr\u00E1vn\u011Bn po\u017Eadovat od poskytovatele opravu p\u0159edan\u00FDch \u00FAdaj\u016F v souladu s ustanoven\u00EDmi \u00A7 12 a \u00A7 31 odst. 5." .