"A comparison of changes in landscape structures in model sections of the D1 motorway"@en . "Je\u017Eek, Milo\u0161" . . . "\u010Cl\u00E1nek reviduje prom\u011Bny krajinn\u00E9 struktury v \u00FAzem\u00ED ovlivn\u011Bn\u00E9m v\u00FDstavbou a provozem d\u00E1lnice. Lokality byly zvoleny tak, aby jeden modelov\u00FD \u00FAsek byl strategicky situov\u00E1n v bl\u00EDzkosti hlavn\u00EDho m\u011Bsta \u010CR (Prahy) - \u00FAsek d\u00E1lnice D1 11 \u2013 29 km. Druh\u00FD modelov\u00FD \u00FAsek byl vybr\u00E1n na Vyso\u010Din\u011B - \u00FAsek d\u00E1lnice D1 75 \u2013 87 km. Analyzoval se zejm\u00E9na p\u0159\u00EDm\u00FD z\u00E1bor biotop\u016F, zm\u011Bny v\u00FDm\u011Bry zem\u011Bd\u011Blsky a lesnicky vyu\u017E\u00EDvan\u00FDch pozemk\u016F, v\u00FDstavba \u010Di roz\u0161i\u0159ov\u00E1n\u00ED aglomerac\u00ED a doprovodn\u00E9 komer\u010Dn\u00ED infrastruktury. Z v\u00FDsledk\u016F nap\u0159. vypl\u00FDv\u00E1, \u017Ee z pohledu v\u00FDstavby pr\u016Fmyslov\u00FDch are\u00E1l\u016F hraje poloha \u00FAseku v\u016F\u010Di Praze svoji v\u00FDznamnou roli. Na \u00FAseku 11 \u2013 29 km se v roce 1974 pr\u016Fmyslov\u00E9 are\u00E1ly nevyskytovaly, v roce 1988 byly zastoupeny 0,16 % a v roce 2007 u\u017E jejich rozloha \u010Dinila 8,53 % ve\u0161ker\u00E9 rozlohy z\u00E1jmov\u00E9ho \u00FAzem\u00ED, kde\u017Eto na \u00FAseku 75 \u2013 87 km se rozloha pr\u016Fmyslov\u00FDch are\u00E1l\u016F t\u00E9m\u011B\u0159 nezm\u011Bnila. V roce 1975 \u010Dinila 0,28 %, a v roce 2007 1 % z celkov\u00E9 rozlohy z\u00E1jmov\u00E9ho \u00FAzem\u00ED."@en . . "A comparison of changes in landscape structures in model sections of the D1 motorway" . . "Ku\u0161ta, Tom\u00E1\u0161" . . "RIV/60460709:41330/11:48124" . "\u010Cl\u00E1nek reviduje prom\u011Bny krajinn\u00E9 struktury v \u00FAzem\u00ED ovlivn\u011Bn\u00E9m v\u00FDstavbou a provozem d\u00E1lnice. Lokality byly zvoleny tak, aby jeden modelov\u00FD \u00FAsek byl strategicky situov\u00E1n v bl\u00EDzkosti hlavn\u00EDho m\u011Bsta \u010CR (Prahy) - \u00FAsek d\u00E1lnice D1 11 \u2013 29 km. Druh\u00FD modelov\u00FD \u00FAsek byl vybr\u00E1n na Vyso\u010Din\u011B - \u00FAsek d\u00E1lnice D1 75 \u2013 87 km. Analyzoval se zejm\u00E9na p\u0159\u00EDm\u00FD z\u00E1bor biotop\u016F, zm\u011Bny v\u00FDm\u011Bry zem\u011Bd\u011Blsky a lesnicky vyu\u017E\u00EDvan\u00FDch pozemk\u016F, v\u00FDstavba \u010Di roz\u0161i\u0159ov\u00E1n\u00ED aglomerac\u00ED a doprovodn\u00E9 komer\u010Dn\u00ED infrastruktury. Z v\u00FDsledk\u016F nap\u0159. vypl\u00FDv\u00E1, \u017Ee z pohledu v\u00FDstavby pr\u016Fmyslov\u00FDch are\u00E1l\u016F hraje poloha \u00FAseku v\u016F\u010Di Praze svoji v\u00FDznamnou roli. Na \u00FAseku 11 \u2013 29 km se v roce 1974 pr\u016Fmyslov\u00E9 are\u00E1ly nevyskytovaly, v roce 1988 byly zastoupeny 0,16 % a v roce 2007 u\u017E jejich rozloha \u010Dinila 8,53 % ve\u0161ker\u00E9 rozlohy z\u00E1jmov\u00E9ho \u00FAzem\u00ED, kde\u017Eto na \u00FAseku 75 \u2013 87 km se rozloha pr\u016Fmyslov\u00FDch are\u00E1l\u016F t\u00E9m\u011B\u0159 nezm\u011Bnila. V roce 1975 \u010Dinila 0,28 %, a v roce 2007 1 % z celkov\u00E9 rozlohy z\u00E1jmov\u00E9ho \u00FAzem\u00ED." . "Keken, Zden\u011Bk" . "10"^^ . . . "A comparison of changes in landscape structures in model sections of the D1 motorway"@en . "Marti\u0161, Miroslav" . "4"^^ . "1802-4416" . "1" . "CZ - \u010Cesk\u00E1 republika" . "41330" . "A comparison of changes in landscape structures in model sections of the D1 motorway" . . "4" . . "Landscape, Landscape fragmentation, Barrier effect, Land use, Suburbanization"@en . . "RIV/60460709:41330/11:48124!RIV12-MSM-41330___" . . . "2"^^ . "Journal of Landscape Studies - online version" . . . "183688" . . . "[FDCEBEB972D8]" . . "0" . . "S" .