. . . "M\u00E4hrisch-Schlesischer Automobil-Club"@cs . "N\u011Bmeck\u00FD \u017Eivel v\u00FDznamn\u011B ovlivnil v\u00FDvoj motorizace v \u010Desk\u00FDch zem\u00EDch a\u017E do roku 1945, zejm\u00E9na v\u00FDznamn\u011B p\u0159isp\u011Bly k obrovsk\u00E9mu rozvoji motorismu v obdob\u00ED tzv. Prvn\u00ED republiky. Klub byl nejstar\u0161\u00EDm automobilov\u00FDm klubem na Morav\u011B. Jeho p\u016Fsoben\u00ED se neomezovalo pouze na okol\u00ED Brna, ale zasahovalo a\u017E do Slezska. B\u011Bhem Prvn\u00ED republiky m\u011Bl klub pov\u011Bst konzervativn\u00ED automobilov\u00E9 organizace, kter\u00E1 ov\u0161em \u00FAzce spolupracovala s \u010Desk\u00FDm Autoklubem Republiky \u010Ceskoslovensk\u00E9. Korektn\u00ED vztahy p\u0159etrvaly a\u017E do roku 1938. D\u00EDky tomuto n\u011Bmeck\u00E9mu klubu byla ji\u017En\u00ED Morava ve st\u0159edu automobilov\u00E9ho d\u011Bn\u00ED. Klub spole\u010Dn\u011B s \u010Desk\u00FDm klubem pro Moravu a Slezsko organizoval mnoho motoristick\u00FDch akc\u00ED, kter\u00E9 p\u0159etrvaly do dne\u0161n\u00EDch dn\u00ED, nap\u0159\u00EDklad slavn\u00FD z\u00E1vod do vrchu ECCE HOMO."@cs . . "1"^^ . "S" . . . . "Automobil Club of Moravia-silesia"@en . "0231-9349" . "1"^^ . "[D9C6E127DCE1]" . "Czechoslovakia, automobile (motoring), car, 20. century, german minority, CSR, transfer, 1945, 1938, nationalism, Moravia, Silesia"@en . "Automobil Club of Moravia-silesia"@en . . . . "CZ - \u010Cesk\u00E1 republika" . "Supplementum 2/1" . . . "RIV/44555601:13410/12:43884806" . "21"^^ . . . . . "M\u00E4hrisch-Schlesischer Automobil-Club" . "2012" . . . "13410" . . . "M\u00E4hrisch-Schlesischer Automobil-Club"@cs . "Rudik, Milan" . . "\u00DAsteck\u00FD sborn\u00EDk historick\u00FD" . . "147828" . . "M\u00E4hrisch-Schlesischer Automobil-Club" . "N\u011Bmeck\u00FD \u017Eivel v\u00FDznamn\u011B ovlivnil v\u00FDvoj motorizace v \u010Desk\u00FDch zem\u00EDch a\u017E do roku 1945, zejm\u00E9na v\u00FDznamn\u011B p\u0159isp\u011Bly k obrovsk\u00E9mu rozvoji motorismu v obdob\u00ED tzv. Prvn\u00ED republiky. Klub byl nejstar\u0161\u00EDm automobilov\u00FDm klubem na Morav\u011B. Jeho p\u016Fsoben\u00ED se neomezovalo pouze na okol\u00ED Brna, ale zasahovalo a\u017E do Slezska. B\u011Bhem Prvn\u00ED republiky m\u011Bl klub pov\u011Bst konzervativn\u00ED automobilov\u00E9 organizace, kter\u00E1 ov\u0161em \u00FAzce spolupracovala s \u010Desk\u00FDm Autoklubem Republiky \u010Ceskoslovensk\u00E9. Korektn\u00ED vztahy p\u0159etrvaly a\u017E do roku 1938. D\u00EDky tomuto n\u011Bmeck\u00E9mu klubu byla ji\u017En\u00ED Morava ve st\u0159edu automobilov\u00E9ho d\u011Bn\u00ED. Klub spole\u010Dn\u011B s \u010Desk\u00FDm klubem pro Moravu a Slezsko organizoval mnoho motoristick\u00FDch akc\u00ED, kter\u00E9 p\u0159etrvaly do dne\u0161n\u00EDch dn\u00ED, nap\u0159\u00EDklad slavn\u00FD z\u00E1vod do vrchu ECCE HOMO."@en . "RIV/44555601:13410/12:43884806!RIV13-MSM-13410___" . "N\u011Bmeck\u00FD \u017Eivel v\u00FDznamn\u011B ovlivnil v\u00FDvoj motorizace v \u010Desk\u00FDch zem\u00EDch a\u017E do roku 1945, zejm\u00E9na v\u00FDznamn\u011B p\u0159isp\u011Bly k obrovsk\u00E9mu rozvoji motorismu v obdob\u00ED tzv. Prvn\u00ED republiky. Klub byl nejstar\u0161\u00EDm automobilov\u00FDm klubem na Morav\u011B. Jeho p\u016Fsoben\u00ED se neomezovalo pouze na okol\u00ED Brna, ale zasahovalo a\u017E do Slezska. B\u011Bhem Prvn\u00ED republiky m\u011Bl klub pov\u011Bst konzervativn\u00ED automobilov\u00E9 organizace, kter\u00E1 ov\u0161em \u00FAzce spolupracovala s \u010Desk\u00FDm Autoklubem Republiky \u010Ceskoslovensk\u00E9. Korektn\u00ED vztahy p\u0159etrvaly a\u017E do roku 1938. D\u00EDky tomuto n\u011Bmeck\u00E9mu klubu byla ji\u017En\u00ED Morava ve st\u0159edu automobilov\u00E9ho d\u011Bn\u00ED. Klub spole\u010Dn\u011B s \u010Desk\u00FDm klubem pro Moravu a Slezsko organizoval mnoho motoristick\u00FDch akc\u00ED, kter\u00E9 p\u0159etrvaly do dne\u0161n\u00EDch dn\u00ED, nap\u0159\u00EDklad slavn\u00FD z\u00E1vod do vrchu ECCE HOMO." . .