. . "Pedagogika" . . "Pelcov\u00E1, Nad\u011B\u017Eda" . "Sta\u0165 je v\u011Bnov\u00E1na pojet\u00ED hodnot a hodnocen\u00ED ve filosofii a humanitn\u00EDch v\u011Bd\u00E1ch. Prom\u011Bnu v pojet\u00ED hodnot ukazuje na filosofick\u00E9m p\u0159echodu od ontologie k axiologii a antropologii. Vymezuje z\u00E1kladn\u00ED v\u00FDchodiska hodnotov\u00E9 v\u00FDchovy: p\u011Bstovat pot\u0159ebu a tak\u00E9 schopnost se po hodnot\u00E1ch p\u00EDdit, pozn\u00E1vat je, rozum\u011Bt jim, rozli\u0161ovat je a poci\u0165ovat k nim \u00FActu. V\u00FDchova k hodnocen\u00ED a sebehodnocen\u00ED je filosoficky zalo\u017Eena na sebepojet\u00ED a sebe\u00FAct\u011B: rozpoznat sebe sama. identifikovat sebe jako stabiln\u00ED setrvalost v \u010Dase, schopnost p\u0159ej\u00EDt od ot\u00E1zky %22co jsem?%22 k ot\u00E1zce %22kdo jsem?%22 a rozum\u011Bt sob\u011B ve vztahu k jin\u00E9mu."@cs . "[3620AEA1E0AD]" . "Hodnotov\u00E1 v\u00FDchova a v\u00FDchova k hodnocen\u00ED" . "LXIII" . . . "Sta\u0165 je v\u011Bnov\u00E1na pojet\u00ED hodnot a hodnocen\u00ED ve filosofii a humanitn\u00EDch v\u011Bd\u00E1ch. Prom\u011Bnu v pojet\u00ED hodnot ukazuje na filosofick\u00E9m p\u0159echodu od ontologie k axiologii a antropologii. Vymezuje z\u00E1kladn\u00ED v\u00FDchodiska hodnotov\u00E9 v\u00FDchovy: p\u011Bstovat pot\u0159ebu a tak\u00E9 schopnost se po hodnot\u00E1ch p\u00EDdit, pozn\u00E1vat je, rozum\u011Bt jim, rozli\u0161ovat je a poci\u0165ovat k nim \u00FActu. V\u00FDchova k hodnocen\u00ED a sebehodnocen\u00ED je filosoficky zalo\u017Eena na sebepojet\u00ED a sebe\u00FAct\u011B: rozpoznat sebe sama. identifikovat sebe jako stabiln\u00ED setrvalost v \u010Dase, schopnost p\u0159ej\u00EDt od ot\u00E1zky %22co jsem?%22 k ot\u00E1zce %22kdo jsem?%22 a rozum\u011Bt sob\u011B ve vztahu k jin\u00E9mu." . "This essay is devoted to the concept of values and evaluation in philosophy and the humanities. The author takes inspiration from Fink\u015B kritical posotion and explains the importance of keeping in mind the basic question of what a value is, when in the environment of empirical research in individual social sciences and humanities it is often obscured or entirely ignored."@en . "Education in Values and Education in Evaluation"@en . "1"^^ . "16"^^ . . "1"^^ . "11410" . . . "Hodnotov\u00E1 v\u00FDchova a v\u00FDchova k hodnocen\u00ED"@cs . "RIV/00216208:11410/13:10145948" . "Hodnotov\u00E1 v\u00FDchova a v\u00FDchova k hodnocen\u00ED"@cs . . "CZ - \u010Cesk\u00E1 republika" . "RIV/00216208:11410/13:10145948!RIV14-MSM-11410___" . "Education in Values and Education in Evaluation"@en . "0031-3815" . "Hodnotov\u00E1 v\u00FDchova a v\u00FDchova k hodnocen\u00ED" . . . "3" . . "I" . . "Education in Evaluation; Education in Values; Values"@en . . . "77929" .