This HTML5 document contains 34 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cez/hodnoceni/
n18http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cez/statusZobrazovaneFaze/
n8http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/resort/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cez/faze/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cez/
n7http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/dodavka/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cez/zamer/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cez/zivotniCyklus/
n12http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/cez/prideleniPodpory/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cez/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cez/obor/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cez/kategorieVaV/
n10http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/MSM0023775201/
n13http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:MSM0023775201
rdf:type
n17:Zamer
dcterms:description
Předmětem výzkumného záměru je aplikovaný výzkum terciárního vzdělávání (především vysokoškolského) ve velmi obecných souvislostech, v národním i mezinárodním kontextu. Významnými hledisky jsou při tom probíhající globalizace a směřování ke znalostní spoprocesy boloňský a lisabonský. Výzkum bude probíhat v těchto úzce propojených oblastech: a) dynamika rozvoje systémů terciárního vzdělávání b) kvantitativní aspekty systémů, vývojové trendy c) kvalita v terciárním vzdělávání a souvislosti d) struktura avýzkumu. Základním cílem je vytvořit znalostní podklady a poskytovat poznatkové báze využitelné pro rozvoj vzdělávacího systému v ČR i pro budování společného prostoru vysokého školství v Evropě. To zahrnuje mj. stanovení souvislostí a vývojových trendůaformulaci příslušných strategií. Rapid changes in the society, aiming towards the knowledge society, require respective changes in the whole education. The most important role here, without question, play the highest levels described as tertiary education.
dcterms:title
Tertiary education in the knowledge society Terciární vzdělávání ve znalostní společnosti
n3:celkovaStatniPodpora
n10:celkovaStatniPodpora
n3:celkoveNaklady
n10:celkoveNaklady
n3:datumDodatniDoRIV
2012-08-17+02:00
n3:dodavka
n7:CEZ12-MSM-U%2F01%3A1
n3:duvernostUdaju
n11:S
n3:faze
n14:33097966
n3:hlavniObor
n15:AM
n3:hodnoceni
n5:U
n3:kategorieVaV
n16:NV
n3:klicovaSlova
Tertiary education
n3:partnerHlavni
n18:ico%3A00237752
n3:poceVysledkuRIV
105
n3:pocetKoordinujicichPrijemcu
0
n3:pocetPrijemcu
1
n3:pocetSpoluPrijemcu
0
n3:pocetZverejnenychVysledkuVRIV
105
n3:posledniUvolneniVMinulemRoce
2011-01-26+01:00
n3:prideleniPodpory
n12:144%2F2010-31
n3:resort
n8:MSM
n3:sberDatUcastniciPoslednihoRoku
n13:2011
n3:sberDatUdajeProjZameru
n13:2012
n3:statusZobrazovaneFaze
n9:DUU
n3:ukonceniReseni
2011-12-31+01:00
n3:vedlejsiObor
n15:AO
n3:zahajeniReseni
2005-01-01+01:00
n3:zamer
n6:Z
n3:zhodnoceniVysledkuDodavatelem
The research was realized in accordance with the original schedule. The results achieved fully reflect the reseach objectives. A number of results are internationally recognised and provide for further research development. Qualification progression expressed by both the number of titles and the comptences developed provide for sustainability of achieved research quality for the future. VZ byl řešen v souladu s zadáním. Dosažené výsledky korespondují s formulovanými cíli. Řada výsledků má mezinárodní přesah a rozvojový potenciál. Kvalifikační růst řešitelů vyjádřený dosaženými tituly i rozvoj kompetencí je příslibem pro udržitelnost dosažené úrovně řešitelského pracoviště do budoucna.
n3:zivotniCyklus
n19:ZBBBBBKU