This HTML5 document contains 33 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cez/hodnoceni/
n13http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cez/statusZobrazovaneFaze/
n9http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/resort/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cez/faze/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
n6http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/MSM+173100004/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cez/
n14http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/dodavka/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cez/zamer/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cez/zivotniCyklus/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cez/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cez/kategorieVaV/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cez/obor/
n10http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:MSM+173100004
rdf:type
n18:Zamer
dcterms:description
The research project is devoted to the technology of education, especially to the part of information and communication technology (ICT) as the part of fast development. The %22learning society%22 includes the possibilities of the ICT. At the first allteachers have to be prepare for the %22information society%22 so that they can be prepare the following population. The research is intended on the group of future teachers of science and technology. The special ICT courses and media will be preparedand the students opinions will be investigated. The interactive learning of students will be prepared and organised by the form of the remote laboratory, the virtual laboratory and the remote sensing at the courses of their specialisation.Students will create the databases in their specialisations. The focus will be on what student does and not what the faculty members does. The forms with social interactions of students will be prefere, e.g. teamwork, discussion. Výzkumný záměr se týká vzdělávání, speciálně oblasti informačních a komunikačních technologií (ICT), která se rychle rozvíjí. Do charakteristiky dnešní %22učící se společnosti%22 patří možnosti informačních technologií. V prvé řadě pro %22informační společnostmusejí být připraveni učitelé, aby mohli připravovat další populaci. Výzkum je zaměřen na skupinu budoucích učitelů přírodních věd a technické výchovy, kteří mají k ICT nejblíže. Bude se jednat o přípravu a zavedení speciálních kurzů zaměřených na ICTv oboru jejich studia, o vývoj médií a výzkum studentů při jejich aplikaci. Bude nutno vyvinout a začlenit do běžné výuky interaktivní učení formou vzdálené laboratoře, virtuální laboratoře a práci s již zpracovanými daty. Některé oborově orientovanédatabáze budou tvořit studenti. Jedním z cílů je výuka založená na činnostech studenta, které řídí vysokoškolský učitel. Celkově by měly být posíleny organizační formy, kde jsou studenti v sociální interakci, tj. týmová práce, diskuse nad informacemi.
dcterms:title
Information and communication technology in the education of teachers, specially the teachers of science and technology Informační a komunikační technologie ve vzdělávání učitelů, speciálně učitelů přírodních věd a technické výchovy
n4:celkovaStatniPodpora
n6:celkovaStatniPodpora
n4:celkoveNaklady
n6:celkoveNaklady
n4:datumDodatniDoRIV
2008-06-02+02:00
n4:dodavka
n14:CEZ%2F2005%2FMSM%2FMSM500%2FU%2FN%2F8%3A4
n4:duvernostUdaju
n7:S
n4:faze
n15:32978026
n4:hlavniObor
n5:AM
n4:hodnoceni
n12:U
n4:kategorieVaV
n16:NV
n4:klicovaSlova
technology of education; information and communication technology; teachers of science; teachers of technology
n4:mesicUkonceniPodpory
12
n4:mesicZahajeniPodpory
2
n4:partnerHlavni
n13:orjk%3A17310
n4:poceVysledkuRIV
145
n4:pocetKoordinujicichPrijemcu
0
n4:pocetPrijemcu
1
n4:pocetSpoluPrijemcu
0
n4:pocetZverejnenychVysledkuVRIV
145
n4:resort
n9:MSM
n4:rokUkonceniPodpory
n10:2004
n4:rokZahajeniPodpory
n10:1999
n4:sberDatUcastniciPoslednihoRoku
n10:2005
n4:sberDatUdajeProjZameru
n10:2005
n4:statusZobrazovaneFaze
n8:DUU
n4:zamer
n17:Z
n4:zhodnoceniVysledkuDodavatelem
Výukové metody založené na použití informačních a komunikačních technologií. E-learning. Diagnostika stylů učení. Modely integrace ICT do pregraduální přípravy učitelů fyziky a chemie. Výukové metody založené na použití informačních a komunikačních technologií. E-learning. Diagnostika stylů učení. Modely integrace ICT do pregraduální přípravy učitelů fyziky a chemie.
n4:zivotniCyklus
n11:ZBBKKKU