This HTML5 document contains 35 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cez/hodnoceni/
n16http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cez/statusZobrazovaneFaze/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cez/faze/
n13http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/resort/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
n4http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/MSM+114100006/
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cez/
n8http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/dodavka/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cez/zamer/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cez/zivotniCyklus/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cez/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cez/obor/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cez/kategorieVaV/
n11http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:MSM+114100006
rdf:type
n18:Zamer
dcterms:description
Výzkum je zaměřen na problematiku edukačního rozvíjení multidisciplinární komunikace humanitních disciplín a umění v kontextu sjednocující se Evropy. Metodologicky je založen na systémovém přístupu, vycházíz idelálu komplexního a uceleného vědění, jak odpovídá hodnotám evropské (české) kultury, od antiky počínaje. Sleduje komunikaci v širokém sémiotickém pojetí (jazyky, literatura, hudba, výtvarné umění,, historie, filozofie, pedagogika), kdy hledá obecný jazyk %22učící se společnosti%22. Cílem výzkumu je člověk jako nedělitelný celek ve společnosti. The ambition of the research is to tackle the issues of educational development of multidiscipinary communication within humanities and arts, with respect to unifying Europe. The research is based on the systém approachand idea of complex knowledge, thus respecting European (Czech) cultural values, the origin of which dates back to the very dawn civilization. It regards communication from a broad (languages, literatures, music, arts, history,philosophy, pedagogics) semiotic point of view while searching for a common language of %22learning society%22. The main goal of the research is to demonstrate the inseperatable character of human kind in the society.
dcterms:title
Multidisciplinární komunikace jako edukační princip humanitních věd a umění. Multidisciplinary communication as the educational principle of the humanities and arts.
n3:celkovaStatniPodpora
n4:celkovaStatniPodpora
n3:celkoveNaklady
n4:celkoveNaklady
n3:datumDodatniDoRIV
2008-06-02+02:00
n3:dodavka
n8:CEZ%2F2005%2FMSM%2FMSM500%2FU%2FN%2F8%3A4
n3:duvernostUdaju
n6:S
n3:faze
n12:32977590
n3:hlavniObor
n17:AM
n3:hodnoceni
n7:U
n3:kategorieVaV
n15:NV
n3:klicovaSlova
education; multidisciplinary communication; humanities; arts
n3:mesicUkonceniPodpory
12
n3:mesicZahajeniPodpory
2
n3:partnerHlavni
n16:orjk%3A11410
n3:poceVysledkuRIV
200
n3:pocetKoordinujicichPrijemcu
0
n3:pocetPrijemcu
1
n3:pocetSpoluPrijemcu
0
n3:pocetZverejnenychVysledkuVRIV
200
n3:resort
n13:MSM
n3:rokUkonceniPodpory
n11:2004
n3:rokZahajeniPodpory
n11:1999
n3:sberDatUcastniciPoslednihoRoku
n11:2005
n3:sberDatUdajeProjZameru
n11:2005
n3:statusZobrazovaneFaze
n9:DUU
n3:vedlejsiObor
n17:AL n17:AI
n3:zamer
n5:Z
n3:zhodnoceniVysledkuDodavatelem
Zpřesnění a rozvoj pojmového aparátu. Teorie uměleckého zážitku a jeho reflektování ve výuce. Školská jazykovědná terminologie. Komunikační kompetence rodného a cizího jazyka. Zpřesnění a rozvoj pojmového aparátu. Teorie uměleckého zážitku a jeho reflektování ve výuce. Školská jazykovědná terminologie. Komunikační kompetence rodného a cizího jazyka.
n3:zivotniCyklus
n14:ZBBKKKU