This HTML5 document contains 35 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cez/hodnoceni/
n9http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cez/statusZobrazovaneFaze/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n7http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/resort/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cez/faze/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cez/
n14http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/dodavka/
n4http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/MSM+114100002/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cez/zamer/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cez/zivotniCyklus/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cez/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cez/kategorieVaV/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cez/obor/
n6http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:MSM+114100002
rdf:type
n12:Zamer
dcterms:description
Interdisciplinary theme, combination of various methodological approaches. The common ground is understanding education as the key cultural process; defining the growth and development of the individual.The theme is based on a)cognitive socialization; b)personality development; c)social relations; dysfunctions of mental development related with the school.The knowledge obtained should serve the innovation of teacher education and to the articulation of an Anthropology of current childhood and adolescence.Planned publications: Anthropology of Childhood and Adolescence; Psychological Consulting in Primary and Secondary schools. Úkol interdisciplinární. Je kombinací různých metodolog. přístupů ze spolvěd., uměnověd. a přírodověd. oblastí. Spol. jmenovatelem je chápání edukace jako klíčového kultur. procesu zajišťování růstu a vývoje jedince.Úkol se člení na čtyři základní témata: a) kognitivní socializace; b) osobnostní vývoj; c) sociálně vztahový život; d) dysfunkce psychic. vývojeVýsledky řešení úkolu by měly jednak sloužit inovaci přípravy učitelů, ale také přispět k přesnějšímu formulování jakési antropologie soudobého dětství a mládí.Výstupy: plánované monografie %22Antropologie dětství a mládí z hlediska výchovy%22 a %22Psychologické poradenství na ZŠ%22.
dcterms:title
The anthropology of childhood and adolescence from the point of view of education Antropologie dětství a mládí z hlediska výchovy
n3:celkovaStatniPodpora
n4:celkovaStatniPodpora
n3:celkoveNaklady
n4:celkoveNaklady
n3:datumDodatniDoRIV
2008-06-02+02:00
n3:dodavka
n14:CEZ%2F2005%2FMSM%2FMSM500%2FU%2FN%2F8%3A4
n3:duvernostUdaju
n17:S
n3:faze
n18:32977573
n3:hlavniObor
n10:AC
n3:hodnoceni
n15:U
n3:kategorieVaV
n11:NV
n3:klicovaSlova
anthropology of childhood; anthropology of adolescence; cognitive socialization; personality development; social relations; mental development dysfunctions
n3:mesicUkonceniPodpory
12
n3:mesicZahajeniPodpory
2
n3:partnerHlavni
n9:orjk%3A11410
n3:poceVysledkuRIV
233
n3:pocetKoordinujicichPrijemcu
0
n3:pocetPrijemcu
1
n3:pocetSpoluPrijemcu
0
n3:pocetZverejnenychVysledkuVRIV
233
n3:resort
n7:MSM
n3:rokUkonceniPodpory
n6:2004
n3:rokZahajeniPodpory
n6:1999
n3:sberDatUcastniciPoslednihoRoku
n6:2005
n3:sberDatUdajeProjZameru
n6:2005
n3:statusZobrazovaneFaze
n16:DUU
n3:vedlejsiObor
n10:AM n10:AN
n3:zamer
n13:Z
n3:zhodnoceniVysledkuDodavatelem
Pedagogicko-psychologická diagnostika pro prevenci negativních jevů a rizikového chování žáků. Prognostické a intervenční programy. Změny v postojích žáků, v komunikaci s rodiči a vrstevníky, vliv vrstevnických skupin. Změny klimatu ve školních třídách. Pedagogicko-psychologická diagnostika pro prevenci negativních jevů a rizikového chování žáků. Prognostické a intervenční programy. Změny v postojích žáků, v komunikaci s rodiči a vrstevníky, vliv vrstevnických skupin. Změny klimatu ve školních třídách.
n3:zivotniCyklus
n5:ZBBKKKU