This HTML5 document contains 42 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n17http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F75081431%3A_____%2F08%3A00000065%21RIV09-MSM-75081431/
n13http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n4http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n15https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n14http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F75081431%3A_____%2F08%3A00000065%21RIV09-MSM-75081431
rdf:type
skos:Concept n9:Vysledek
dcterms:description
Příspěvek se zabývá měřením rozdílů v cizojazyčné kompetenci adolescentů, kteří v průběhu terciálního studia pracovali převážně kompetitivními metodami a těch, kteří pracovali na základě kooperace.Kvantitativním metodologickým přístupem byla zpracována a analyzována data z didaktických testů (statistická metoda ANOVA, vícenásobné porovnání pomocí funkce Tukey HSD a využití Q-Q plotu pro posouzení normality dat), kterými byl měřen rozvoj dílčích jazykových dovednosti čtení, psaní a porozumění slyšenému. Příspěvek se zabývá měřením rozdílů v cizojazyčné kompetenci adolescentů, kteří v průběhu terciálního studia pracovali převážně kompetitivními metodami a těch, kteří pracovali na základě kooperace.Kvantitativním metodologickým přístupem byla zpracována a analyzována data z didaktických testů (statistická metoda ANOVA, vícenásobné porovnání pomocí funkce Tukey HSD a využití Q-Q plotu pro posouzení normality dat), kterými byl měřen rozvoj dílčích jazykových dovednosti čtení, psaní a porozumění slyšenému. The paper deals with the measurement of differences in foreign language competence of adolescents, who in the course of tertiary study worked primarily with competitive methods and those who worked on the basis of cooperation.Kvantitative methodological approach has been processed and analyzed data from didactic tests (statistical method ANOVA, multiple comparing using the function HSD Tukey and using QQ fence to assess the normality of data), which was measured by the development of partial language skills of reading, writing and understanding to listening.
dcterms:title
Porovnání efektivity vyučování kooperativními strategiemi na základě didaktických testů Comparing the effectivity of teaching cooperative strategies on basis of didactic tests Porovnání efektivity vyučování kooperativními strategiemi na základě didaktických testů
skos:prefLabel
Porovnání efektivity vyučování kooperativními strategiemi na základě didaktických testů Porovnání efektivity vyučování kooperativními strategiemi na základě didaktických testů Comparing the effectivity of teaching cooperative strategies on basis of didactic tests
skos:notation
RIV/75081431:_____/08:00000065!RIV09-MSM-75081431
n3:aktivita
n12:V
n3:aktivity
V
n3:dodaniDat
n14:2009
n3:domaciTvurceVysledku
n4:6809200
n3:druhVysledku
n19:D
n3:duvernostUdaju
n11:S
n3:entitaPredkladatele
n17:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
387575
n3:idVysledku
RIV/75081431:_____/08:00000065
n3:jazykVysledku
n18:cze
n3:klicovaSlova
teaching effectiveness; efficiency; foreign language teaching; ANOVA; Tukey´s method
n3:klicoveSlovo
n6:ANOVA n6:efficiency n6:teaching%20effectiveness n6:foreign%20language%20teaching n6:Tukey%C2%B4s%20method
n3:kontrolniKodProRIV
[1AD88379BE07]
n3:mistoKonaniAkce
ZF JU České Budějovice
n3:mistoVydani
České Budějovice
n3:nazevZdroje
Pedagogický software 2008
n3:obor
n10:AI
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n14:2008
n3:tvurceVysledku
Hrušková, Lenka
n3:typAkce
n7:CST
n3:zahajeniAkce
2008-06-04+02:00
s:numberOfPages
515
n13:hasPublisher
Scientific Pedagogical Publishing
n15:isbn
80-85645-59-9