This HTML5 document contains 47 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n19http://localhost/temp/predkladatel/
n18http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n11http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n17http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n13https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n16http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F70883521%3A28150%2F13%3A43870677%21RIV14-MSM-28150___/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n10http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F70883521%3A28150%2F13%3A43870677%21RIV14-MSM-28150___
rdf:type
skos:Concept n6:Vysledek
dcterms:description
The publication deals with the quality of schools in terms of care for gifted students. It is divided into eight main chapters, the focus gradually takes the reader from the theoretical background issues talents of gifted children, their education and quality assessment of school to practice-oriented research. The aim of the research was to describe and evaluate the access to education of gifted students in terms of individual items in the questionnaire, as well as four factors (areas of the questionnaire) and the questionnaire as a whole; compare the overall approach to the education of gifted students in terms of selected variables related to teachers (gender, age, length of practice, the focus of teaching, aprobovanost) and compare the overall approach to the education of gifted students in terms of selected variables related to school (type of school, school size, size of the municipality, the county Czech Republic). Publikace se zabývá kvalitou školy z hlediska péče o nadané žáky. Je rozdělena na 8 hlavních kapitol, jejichž zaměření postupně provádí čtenáře od teoretických východisek problematiky nadání, nadaných žáků, jejich edukace a hodnocení kvality školy, až po prakticky orientované výzkumné šetření. Cílem výzkumu bylo popsat a zhodnotit přístup k edukaci nadaných žáků z hlediska jednotlivých položek v dotazníku, dále 4 faktorů (oblastí dotazníku) a dotazníku jako celku; porovnat celkový přístup k edukaci nadaných žáků z hlediska vybraných proměnných vztahujících se k učitelům (pohlaví, věk, délka praxe, zaměření výuky, aprobovanost) a porovnat celkový přístup k edukaci nadaných žáků z hlediska vybraných proměnných vztahujících se ke škole (typ školy, velikost školy, velikost obce, kraj ČR). Publikace se zabývá kvalitou školy z hlediska péče o nadané žáky. Je rozdělena na 8 hlavních kapitol, jejichž zaměření postupně provádí čtenáře od teoretických východisek problematiky nadání, nadaných žáků, jejich edukace a hodnocení kvality školy, až po prakticky orientované výzkumné šetření. Cílem výzkumu bylo popsat a zhodnotit přístup k edukaci nadaných žáků z hlediska jednotlivých položek v dotazníku, dále 4 faktorů (oblastí dotazníku) a dotazníku jako celku; porovnat celkový přístup k edukaci nadaných žáků z hlediska vybraných proměnných vztahujících se k učitelům (pohlaví, věk, délka praxe, zaměření výuky, aprobovanost) a porovnat celkový přístup k edukaci nadaných žáků z hlediska vybraných proměnných vztahujících se ke škole (typ školy, velikost školy, velikost obce, kraj ČR).
dcterms:title
Kvalita školy z hlediska péče o nadané žáky The quality of school in terms of care of gifted pupils Kvalita školy z hlediska péče o nadané žáky
skos:prefLabel
Kvalita školy z hlediska péče o nadané žáky The quality of school in terms of care of gifted pupils Kvalita školy z hlediska péče o nadané žáky
skos:notation
RIV/70883521:28150/13:43870677!RIV14-MSM-28150___
n6:predkladatel
n17:orjk%3A28150
n3:aktivita
n15:S
n3:aktivity
S
n3:dodaniDat
n10:2014
n3:domaciTvurceVysledku
n11:8285802 n11:1946501 n11:4379039 n11:8657513
n3:druhVysledku
n14:B
n3:duvernostUdaju
n20:S
n3:entitaPredkladatele
n16:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
83970
n3:idVysledku
RIV/70883521:28150/13:43870677
n3:jazykVysledku
n7:cze
n3:klicovaSlova
Giftedness, gifted pupil, quality of school
n3:klicoveSlovo
n12:quality%20of%20school n12:gifted%20pupil n12:Giftedness
n3:kontrolniKodProRIV
[CBBD7342BCCC]
n3:mistoVydani
Zlín
n3:nazevEdiceCisloSvazku
Neuveden
n3:nazevZdroje
Kvalita školy z hlediska péče o nadané žáky
n3:obor
n9:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
4
n3:pocetStranKnihy
136
n3:pocetTvurcuVysledku
4
n3:rokUplatneniVysledku
n10:2013
n3:tvurceVysledku
Vápeník, Petr Císlerová, Tereza Machů, Eva Kočvarová, Ilona
s:numberOfPages
136
n18:hasPublisher
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
n13:isbn
978-80-7454-316-6
n19:organizacniJednotka
28150