This HTML5 document contains 45 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n18http://localhost/temp/predkladatel/
n10http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n15http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
shttp://schema.org/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n7http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F70883521%3A28150%2F11%3A43865597%21RIV12-MSM-28150___/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n13http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F70883521%3A28150%2F11%3A43865597%21RIV12-MSM-28150___
rdf:type
skos:Concept n14:Vysledek
dcterms:description
The article focuses on the first-year students’ adaptation to college. The main goal of the research is to find how to improve the support at the University for students. The findings help to give a better understanding of aspects of students´ adaptation to the college system for full-time students enrolled in the Faculty of Humanities, at Tomas Bata Umiversity in Zlin, as well as for extramural studies. This research also helps in the field of finding what influences and effects the students´ adjustment to the college learning environment, with strategies that help to easily adjust into college life, and lead to their subsequent success. Příspěvek pojednává o problematice studijního selhávání při přechodu ze sekundárního na terciární stupeň vzdělávání studentů prvních ročníků studia. Cílem výzkumu je zjištění kritických oblastí, ve kterých studenti cítí deficit a které mohou, pokud jim není věnována dostatečná pozornost, vést až ke studijnímu selhání a k předčasnému ukončení studia. Výzkum přináší nové možnosti identifikace adaptačních problémů a zjištění rozdílnosti v příčinách studijního selhávání podle oborů studia v prezenční i kombinované formě. Výsledky pomohou modifikovat a navrhnout další koncepci prevence studijního selhávání na Fakultě humanitních studií Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně, využitelnou pro potřeby celé univerzity. Příspěvek pojednává o problematice studijního selhávání při přechodu ze sekundárního na terciární stupeň vzdělávání studentů prvních ročníků studia. Cílem výzkumu je zjištění kritických oblastí, ve kterých studenti cítí deficit a které mohou, pokud jim není věnována dostatečná pozornost, vést až ke studijnímu selhání a k předčasnému ukončení studia. Výzkum přináší nové možnosti identifikace adaptačních problémů a zjištění rozdílnosti v příčinách studijního selhávání podle oborů studia v prezenční i kombinované formě. Výsledky pomohou modifikovat a navrhnout další koncepci prevence studijního selhávání na Fakultě humanitních studií Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně, využitelnou pro potřeby celé univerzity.
dcterms:title
Analýza a prevence studijního selhávání Analýza a prevence studijního selhávání The Students´ Adaptation to College - Analysis and Prevention
skos:prefLabel
Analýza a prevence studijního selhávání Analýza a prevence studijního selhávání The Students´ Adaptation to College - Analysis and Prevention
skos:notation
RIV/70883521:28150/11:43865597!RIV12-MSM-28150___
n14:predkladatel
n15:orjk%3A28150
n4:aktivita
n9:S
n4:aktivity
S
n4:cisloPeriodika
3
n4:dodaniDat
n13:2012
n4:domaciTvurceVysledku
n10:4889495 n10:4309502
n4:druhVysledku
n11:J
n4:duvernostUdaju
n17:S
n4:entitaPredkladatele
n7:predkladatel
n4:idSjednocenehoVysledku
185897
n4:idVysledku
RIV/70883521:28150/11:43865597
n4:jazykVysledku
n16:cze
n4:klicovaSlova
Tertiary education, motivation, students´ adaptation to college, strategies of the students´ adjustment to college, mentoring, tutoring.
n4:klicoveSlovo
n6:strategies%20of%20the%20students%C2%B4%20adjustment%20to%20college n6:Tertiary%20education n6:students%C2%B4%20adaptation%20to%20college n6:mentoring n6:motivation n6:tutoring.
n4:kodStatuVydavatele
CZ - Česká republika
n4:kontrolniKodProRIV
[896288804D1A]
n4:nazevZdroje
e-Pedagogium
n4:obor
n12:AM
n4:pocetDomacichTvurcuVysledku
2
n4:pocetTvurcuVysledku
2
n4:rokUplatneniVysledku
n13:2011
n4:svazekPeriodika
2011
n4:tvurceVysledku
Jakešová, Jitka Hrbáčková, Karla
s:issn
1213-7758
s:numberOfPages
16
n18:organizacniJednotka
28150