This HTML5 document contains 49 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n16http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n10http://localhost/temp/predkladatel/
n13http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n9http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F70883521%3A28150%2F10%3A63510016%21RIV11-MSM-28150___/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n19https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n7http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F70883521%3A28150%2F10%3A63510016%21RIV11-MSM-28150___
rdf:type
n5:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Výchova subjektu by měla směřovat k podpoře a rozvoji schopnosti autonomie. Jedině tak je člověk schopen se rozhodovat podle svých morálních a etických zásad, které si většinou sám stanoví. V současné době je věnována oprávněná pozornost metakognicím, které pomáhají jedincům lépe a účelněji porozumět novým poznatkům a informacím, ale také umožňují smysluplné využití těchto poznatků v praxi. Autoři se ve svém příspěvku zamýšlejí, jak lze metakognice využívat především při výuce odborné praxe všeobecných sester, ale také ostatních nelékařských zdravotnických pracovníků. Výchova subjektu by měla směřovat k podpoře a rozvoji schopnosti autonomie. Jedině tak je člověk schopen se rozhodovat podle svých morálních a etických zásad, které si většinou sám stanoví. V současné době je věnována oprávněná pozornost metakognicím, které pomáhají jedincům lépe a účelněji porozumět novým poznatkům a informacím, ale také umožňují smysluplné využití těchto poznatků v praxi. Autoři se ve svém příspěvku zamýšlejí, jak lze metakognice využívat především při výuce odborné praxe všeobecných sester, ale také ostatních nelékařských zdravotnických pracovníků. Education agency should be directed to the promotion and development capabilities of autonomy. Only then is man able to make decisions according to their moral and ethical principles, which he usually provides. Currently, attention is paid to the beneficiary metacognition to help individuals better understand and more effectively to new knowledge and information but also enable meaningful use of knowledge. The authors propose in their paper, how metacognition can be used primarily for teaching professional practice of nurses, but also other paramedical staff.
dcterms:title
METAKOGNITIVNĚ KONCIPOVANA VYUKA A JEJI PŘINOS V PROFESNI PŘIPRAVĚ (NEJEN) VŠEOBECNYCH SESTER METAKOGNITIVNĚ KONCIPOVANA VYUKA A JEJI PŘINOS V PROFESNI PŘIPRAVĚ (NEJEN) VŠEOBECNYCH SESTER Metacognitive facility is designed teaching and its benefits in vocational training of nurses
skos:prefLabel
METAKOGNITIVNĚ KONCIPOVANA VYUKA A JEJI PŘINOS V PROFESNI PŘIPRAVĚ (NEJEN) VŠEOBECNYCH SESTER Metacognitive facility is designed teaching and its benefits in vocational training of nurses METAKOGNITIVNĚ KONCIPOVANA VYUKA A JEJI PŘINOS V PROFESNI PŘIPRAVĚ (NEJEN) VŠEOBECNYCH SESTER
skos:notation
RIV/70883521:28150/10:63510016!RIV11-MSM-28150___
n3:aktivita
n20:V
n3:aktivity
V
n3:dodaniDat
n7:2011
n3:domaciTvurceVysledku
n13:5777267 n13:8381844 n13:8307091 n13:5071003
n3:druhVysledku
n8:D
n3:duvernostUdaju
n15:S
n3:entitaPredkladatele
n9:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
270598
n3:idVysledku
RIV/70883521:28150/10:63510016
n3:jazykVysledku
n14:cze
n3:klicovaSlova
Metacognition; student; self; teacher behavior; practical treining.
n3:klicoveSlovo
n4:student n4:self n4:Metacognition n4:teacher%20behavior n4:practical%20treining.
n3:kontrolniKodProRIV
[1E98F4610AE4]
n3:mistoKonaniAkce
Zlín
n3:mistoVydani
Zlín
n3:nazevZdroje
Pedagogika ošetřovatelství - tradice, současnost a perspektivy. Sborník z konference
n3:obor
n11:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
4
n3:pocetTvurcuVysledku
4
n3:rokUplatneniVysledku
n7:2010
n3:tvurceVysledku
Cichá, Martina Treterová, Silvie Chrastina, Jan Krátká, Anna
n3:typAkce
n17:EUR
n3:zahajeniAkce
2010-01-01+01:00
s:numberOfPages
5
n16:hasPublisher
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
n19:isbn
978-80-7318-995-2
n10:organizacniJednotka
28150